کد خبر : 29238
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

بازگشت پرشورها به ورزشگاه، نقطه عطف در نتایج تراکتور

بازگشت پرشورها به ورزشگاه، نقطه عطف در نتایج تراکتور

پیشکسوت باشگاه تراکتور معتقد است حضور هواداران در ورزشگاه و بازگشت پرشورها نقطه عطفی در نتایج این تیم خواهد بود.

به گزارش نگاه، امروز (یکشنبه) رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت برای ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها خبر داد. بر اساس اعلام دکتر نوروزی، با ساز و کار در نظر گرفته شده و قول وزارت بهداشت، قرار است از اول آذر ماه با رعایت اصولی مثل رعایت پروتکل‌ها و شرط داشتن کارت واکسیناسیون و همچنین کنترل هوشمند، تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

البته هنوز این تصمیم نهائی نشده و پس از برگزاری بازی استقلال و نساجی با حضور بیش از ۵ هزار تماشاگر پیش‌بینی می‌شود که از هفته ششم لیگ برتر فوتبال مجوز ورود هواداران به ورزشگاه‌ها صادر شود؛ بدین‌ترتیب دیدار تراکتور با پدیده در این هفته به احتمال فراوان با حضور هواداران برگزار خواهد شد که مطمئنا خبر خوبی برای تیم محبوب پرشورها خواهد بود.

در همین زمینه، علیرضا جلیلی، پیشکسوت تراکتور می‌گوید: «حضور هواداران در ورزشگاه نقطه عطفی در نتایج تراکتور خواهد بود و شور و شعف خاصی به تیم خواهد داد. قطعاً با بازگشت پرشورها شرایط تراکتور متفاوت خواهد شد و ان‌شاءالله بار دیگر تیم محبوب فوتبال کشورمان را سرحال و مدعی ببینیم. هواداران تراکتور اعتبار فوتبال ما هستند و امیدوارم به لیاقتشان که قهرمانی در لیگ است، خیلی زود برسند.»

وی خاطرنشان می‌کند: «من چند سال در تراکتور حضور داشتم و با هواداران این تیم زندگی کردم و به خوبی می‌دانم که چقدر تیمشان را دوست دارند. همیشه گفتم که پرشورها نقش پررنگی در درخشش تراکتور دارند. در واقع، تیم متعلق به هواداران است و بازیکنان باید به عشق آنان بازی کنند. امیدوارم که در آینده نتایج به نحوی رقم بخورد که دل این عزیزان شاد شود.»

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + پانزده =