کد خبر : 2085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۷:۵۴

اعطای نشان شهروندی تبریز به رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

اعطای نشان شهروندی تبریز به رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

نشان افتخاری شهروندی تبریز توسط شهردار تبریز به رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اعطا شد. به گزارش خبرنگار نصر، “صادق نجفی” در جریان بیست و دومین همایش ملی صادرات غیر نفتی ایران در تبریز، نشان افتخاری شهروندی تبریز را به “سید عبدالوهاب سهل آبادی” رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اعطاء کرد.

نشان افتخاری شهروندی تبریز توسط شهردار تبریز به رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اعطا شد.

به گزارش خبرنگار نصر، “صادق نجفی” در جریان بیست و دومین همایش ملی صادرات غیر نفتی ایران در تبریز، نشان افتخاری شهروندی تبریز را به “سید عبدالوهاب سهل آبادی” رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اعطاء کرد.

وی در ادامه از نقش تاثیرگذار اتاق تبریز در روند شکل گیری اتاق های بازرگانی ایران گفت و افزود: از مسئولان استان می خواهم در ساخت ساختمان جدید اتاق تبریز جدیت بیشتری داشته باشند و شهرداری هم در این خصوص کمک می کند.

شهردار تبریز از هیات رئیسه اتاق ایران خواست جلسه ای درباره ساخت ساختمان جدید اتاق بازرگانی تبریز برگزار و تصمیمات لازم در این خصوص را اتخاذ کنند.

نجفی در ادامه با انتخاب تبریز به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: صنعت گردشگری یکی از مهمترین پایه های اقتصاد مقاومتی است و باید توجه ویژه ای به این بخش شود.

وی حوزه گردشگری را مهم‌ترین فرصت توسعه صادرات غیرنفتی خواند و گفت: تبریز ۲۰۱۸ یک موضوع صرفاً شهری و استانی نیست، بلکه فرصت طلایی است که می‌تواند در خدمت توسعه اقتصاد کشور باشد.

b25812.jpg

شهردار تبریز افزود: تبریز ۲۰۱۸ هدف نهایی نیست، بلکه بستر توسعه‌محوری است که باید در خدمت اهداف کشوری باشد؛ این چشم‌انداز از شهری چون تبریز که با هویت شهری بیش از ۴ هزار سال، همواره نقش هدایت‌کننده در توسعه کشور داشته است، قطعا انتظار شایسته‌ای است؛ با این حال، مدیریت و هدایت این موضوع، نیازمند یک توجه ملی است.

نجفی گفت: از اتاق بازرگانی کشور انتظار می‌رود، ظرفیت‌های گردشگری شهر تبریز را به عنوان یک فرصت مهم ملی مورد توجه قرار داده و تسهیلات این موضوع را در یکی از کارگروه‌ها و جلسات مرتبط بررسی و معرفی کند.

وی در پایان به تفاهم با شرکت های هوایی بین المللی برای برای برقراری پرواز مستقیم بین تبریز و شهرهای مهم اروپایی اشاره کرد و گفت: ما مصمم به گسترش مراودات بین‌المللی تبریز هستیم و در این راستا، ایجاد خط هوایی بین چند شهر مهم از جمله هامبورگ، با پیگیری های لازم و حمایت مدیریت استان، مورد تفاهم قرار گرفته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 2 =