کد خبر : 9865
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

اعطای اختیارات به استان‌ها حلال مشکلات خواهد بود

اعطای اختیارات به استان‌ها حلال مشکلات خواهد بود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه اعطای اختیارات به استان‌ها حلال مشکلات خواهد بود، گفت: گاهاً نیاز به تصمیمات ویژه‌ای وجود دارد چراکه در غیر این‌صورت با مشکل عدیده روبه‌رو خواهیم شد. به گزارش  آوای سهند به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد:

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه اعطای اختیارات به استان‌ها حلال مشکلات خواهد بود، گفت: گاهاً نیاز به تصمیمات ویژه‌ای وجود دارد چراکه در غیر این‌صورت با مشکل عدیده روبه‌رو خواهیم شد.

به گزارش  آوای سهند به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در این شرایط کشور افرادی که کارآفرینی کرده و به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب می‌شوند، جایگاه ویژه داشته و جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه موقعیت کشور خاص و ویژه بوده و باید برای ورود به حل آن کمر همت بست، گفت: برگزاری برنامه تجلیل برگ سبزی است، تحفه درویش، وگرنه نمی‌توان به واقع از این بزرگان قدردانی کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید به اینکه آمریکا به صراحت اعلام می‌کند که زیرساخت‌های ایران و تمام مولفه‌های موثر در اقتصاد ایران را مورد هدف قرار داده است، گفت: این یعنی اعلام جنگ و در موقعیت جنگ نیاز به تصمیمات ویژه وجود دارد.

وی با بیان اینکه اعطای اختیارات به استان‌ها حلال مشکلات خواهد بود افزود: گاهاً نیاز به تصمیمات ویژه‌ای وجود دارد چراکه در غیر این‌صورت با مشکل عدیده روبه‌رو خواهیم شد.

سعیدی با اشاره به بستن کمر همت توسط کارآفرینان جهت عبور از مسیر بحرانی گفت: سرعت و دقت موفقیت زمانی میسر خواهد بود تا بتوان تصمیمات خوبی گرفت و خدا را شاکریم این موضوع در استان آذربایجان‌شرقی به یک عزم جدی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا نظر به این است که مالیات بر ارزش‌افزوده سریعا به صحن مجلس آورده شود و در هفته جاری چندین بحث مهم در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو رسیدگی به موضوعاتی از قبیل مالیات بر ارزش‌افزوده، مسائل نظام بانکی و اعطای اختیارات به استان‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: مشکل اصلی استان‌ها این است که نظریات به صورت مصوبه از استان به مرکز می‌رسد ولی ماه‌ها طول می‌کشد تا آن مصوبه توسط مرکز تائید شود در حالیکه خود استاندار نظریه قوی‌تری می‌تواند ابلاغ کند.

وی اذعان داشت: به عنوان خادم مردم در خانه ملت تلاش به رفع موانع در زمینه کارآفرینی و تولید را انجام می‌دهیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 20 =