کد خبر : 28925
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

اجازه دهید مهر حکم شهردار خشک شود/ رسالت شورا نظارت است نه عزل و نصب

اجازه دهید مهر حکم شهردار خشک شود/ رسالت شورا نظارت است نه عزل و نصب

محمد حسن اسوتچی عضو شورای شهر تبریز در واکنش به حواشی های اخیر انتصابات شهرداری تبریز به خبرنگار حوزه شهری نگاه آذربایجان اظهار داشت: عضو شورا ، شهردار نیست که در عزل و نصب ها دخالت کند. شهردار می تواند از اعضای  شورای شهر در مورد انتصابات و همه ی موارد دیگر مشورت بخواهد  اما

محمد حسن اسوتچی عضو شورای شهر تبریز در واکنش به حواشی های اخیر انتصابات شهرداری تبریز به خبرنگار حوزه شهری نگاه آذربایجان اظهار داشت: عضو شورا ، شهردار نیست که در عزل و نصب ها دخالت کند. شهردار می تواند از اعضای  شورای شهر در مورد انتصابات و همه ی موارد دیگر مشورت بخواهد  اما تصمیم گیرنده نهایی خود شهردار است.
اسوتچی درباره قضاوت زود هنگام یکی از رسانه های محلی و منفعل خواندن این عضو شورا گفت : بگذارید مهر وزارت کشور به پای حکم شهردار خشک شود تا شهردار تبریز یا اعضای شورا را قضاوت کنید. انتقاد باید دلسوزانه باشد وقتی هنوز اقدامات نه به دار است و نه بار، انتقاد بی معنی است بلکه انتقاد باید مشرف به عملکرد و اقدام انجام گرفته باشد.
در شورای سوم حتی قبل از انتخاب علیرضا #نوین بعنوان شهردارتبریز با تفکرات او مخالف بودم و به او رای ندادم ولی پس از انتخاب وی به سکانداری #شهرداری_تبریز در دو سال اول هیچ انتقادی نکردم زیرا  انتقاد با حب و بغض برابر نیست و انتقاد باید نقطه توجه اش به عملکرد باشد. از طرفی هیچ  وقت سهم خواهی نکرده ام و دقیقا برای همین زبانم هیچ وقت در مقابل اشتباهات شهردارها #لکنت ندارد و نخواهد داشت.

توضیح اینکه اخیرا یکی از رسانه های شورا محور از #اسوتچی انتقاد کرده و او را منفعل خوانده بود، چون وی تحت تاثیر بازی های #سیاسی قرار نگرفته و از شهردار تبریز در مورد انتصابات قهر نکرده بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =