کد خبر : 36791
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مدیریت عالمانه رهبر انقلاب، فتنه ۸۸ را خاموش کرد/ ضرورت تبیین ۴ دهه مقاومت و ایستادگی ملت در برابر فتنه ها

مدیریت عالمانه رهبر انقلاب، فتنه ۸۸ را خاموش کرد/ ضرورت تبیین ۴ دهه مقاومت و ایستادگی ملت در برابر فتنه ها
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ارکان شکل گیری نهم دی را مردم، ایمان دینی و عاشورای حسینی عنوان کرد و گفت: فتنه ۸۸ را مدیریت عالمانه رهبر معظم انقلاب خاموش کرد.
به گزارش نگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از اهالی شهرستان اهر با تاکید بر تبیین نقش رهبری در مدیریت مقابله با فتنه و هدایت امت در جامعه خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشگاهیان، حوزویان، اهالی فرهنگ و جوانان حزب الهی باید نقش رهبری در مدیریت مقابله با فتنه، هدایت ملت، بصیرت بخشی و گفتمان سازی را در جامعه تبیین کنند.
وی افزود: اساتید، طلاب، دانشجویان و اهالی فرهنگ و جوانان حزب الهی باید نقش کانون های خارجی فتنه و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنان را در پیگیری آرزوی ناکام براندازی نظام جمهوری اسلامی به مردم تشریح کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید چهار دهه ایستادگی، مقاومت ملت ایران و نقش مردم در رویایی با فتنه ها که در سایه پیوند ناگسستنی امت و امامین انقلاب اسلامی در زمان امام راحل و رهبری مقام معظم انقلاب به وجود آمده است را تبیین و تشریح کرد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت را فرصتی برای تبیین نقش و جایگاه علمدار شهید مقاومت سردار قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت، دفع فتنه‌های بزرگ منطقه و واکاوی انگیزه تروریسم دولتی آمریکا در ترور این شهید و همرزم آن عنوان کرد.
امام جمعه تبریز ادامه داد: در فتنه‌های اخیر، آمریکا با برپایی اغتشاشات جدید دارای اهدافی است که شامل فشار حداکثری، جلوگیری از افول آمریکا، عدم تحقق ایران قوی، تضعیف جبهه مقاومت، فرسایشی شدن روند مذاکرات، تجزیه ایران و از بین بردن ارزش‌های دینی است.
وی یادآوری کرد: رسالت ما در مواجهه با فتنه‌ها در بیان ائمه اطهار(ع) و در چهار مورد گنجانده شده که شامل پناه بردن به درگاه الهی، آگاهی، دانایی و بصیرت برای در امان ماندن از آتش فتنه‌ها، تقوا و نجات از فتنه‌ها و استقرار ذیل ولایت اولیای الهی است.
وی با اشاره به سالروز گرامیداشت یوم الله ۹ دی به عنوان نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی، تاکید کرد: دهه بصیرت، همچنین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سالروز حمله شجاعانه موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد، سالگرد قیام مردم قم در ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ است و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب این ایام الله را باید گرامی داشت.
انتهای پیام/
امتیازدهی post

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 7 =