کد خبر : 33575
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

دولت بدون منت در مسیر خدمتگزاری گام برمی‌دارد

دولت بدون منت در مسیر خدمتگزاری گام برمی‌دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، هفته دولت را هفته اقتدار و پیروزی دولتی عنوان کرد که از حمایت و پشتیبانی مردمی برخوردار است و گفت: دولت خدمتگزاری به مردم را همچون شهیدان رجایی و باهنر الگوی خود قرار داده و بدون منت در این مسیر گام برمی‌دارد.

به گزارش نگاه آذربایجان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم روز چهارشنبه، دوم شهریورماه، در آغازین روز هفته دولت و مراسم غبارروبی مزار شهدا در وادی رحمت تبریز اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در واقع تشکیل دهندگان دولت ایران پس از توطئه‌های بسیار دشمنان بودند و دولت رجایی که دولتی مکتبی بود در آن دوران بحرانی، با تمام توان و تلاش برای خدمت به نظام، صادقانه عمل کرد.

وی، هفته دولت را هفته اقتدار و پیروزی دولتی عنوان کرد که از حمایت و پشتیبانی مردمی برخوردار است و گفت: دولت خدمتگزاری به مردم را همچون شهیدان رجایی و باهنر الگوی خود قرار داده و بدون منت در این مسیر گام بر می‌دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید در درون دولت بازسازی انقلابی صورت گیرد، گفت: البته این بازسازی باید عقلانی و فکورانه باشد و در مدیریت کشوری، تحرکی انقلابی صورت بگیرد که خوشبختانه این حرکت در دولت سیزدهم آغاز شده است.

آل هاشم بر عدالت ورزی و کاهش فاصله طبقاتی نیز تأکید کرد و گفت: این مهم از اولویت‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای دولت سیزدهم است و دولت در این راستا باید فساد ستیزی را که از وظایف اصلی قوه مجریه است سرلوحه خود قرار دهد.

وی، ایجاد تحول در قوه مجریه را وابسته به قانونگرایی دانست و افزود: انضباط مالی، برطرف ساختن زمینه‌های فساد و جلوگیری از تعارض منافع از دیگر اولویت‌های دولت طبق فرمایشات رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به مقوله فرهنگ و رسانه مورد تأکید رهبری نیز اشاره کرد و گفت: عرصه فرهنگی کشور که از مقوله‌های مهم به شمار می‌رود که به بازسازی انقلابی و حرکت انقلابی نیاز دارد.

وی همچنین بر تحرک در عرصه دیپلماسی و مضاعف شدن اقدامات صورت گرفته در این عرصه تأکید کرد و خواستار تقویت جنبه اقتصادی در مقوله دیپلماسی و سیاست خارجی شد.

امام جمعه تبریز به عملکرد یکساله دولت نیز اشاره کرد و گفت: هر چند دولت در این یکسال کارنامه موفقی داشته است و نباید برخی اقدامات همچون اصلاح ارز ترجیحی، موجب ضربه زدن به پایگاه مردمی دولت شود.

وی بر تقویت روحیه ایستادگی در برابر دشمنان و پایبند بودن به عهد و پیمانی که با شهدا بسته شده است تأکید کرد و گفت: نباید لحظه‌ای در راه به ثمر رسیدن اهداف بالای شهیدان دریغ کنیم.

انتهای پیام /

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − سه =