کد خبر : 8532
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۱۱

آغاز مسابقه شطرنج تبریز ۲۰۱۸ با حرکت نمادین کارپوف و قائم مقامی/ رامبد جوان: به همسرم گفتم بعید می‌دانم برگردم، شما بیا تبریز!

آغاز مسابقه شطرنج تبریز ۲۰۱۸ با حرکت نمادین کارپوف و قائم مقامی/ رامبد جوان: به همسرم گفتم بعید می‌دانم برگردم، شما بیا تبریز!

مسابقه بزرگ سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با حضور ۲ هزار و هجده شرکت کننده در محل محوطه پارک تاریخی ائل گلی تبریز آغاز شد.      به گزارش آوای سهند سابقه بزرگ سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با حضور ۲ هزار و هجده شرکت کننده در محل محوطه پارک تاریخی ائل گلی تبریز آغاز شد. این مسابقه که با استقبال

مسابقه بزرگ سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با حضور ۲ هزار و هجده شرکت کننده در محل محوطه پارک تاریخی ائل گلی تبریز آغاز شد.

آغاز مسابقه شطرنج تبریز 2018 با حرکت نمادین کارپوف و قائم مقامی/ رامبد جوان: به همسرم گفتم  بعید می‌دانم برگردم، شما بیا تبریز!
    

به گزارش آوای سهند سابقه بزرگ سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با حضور ۲ هزار و هجده شرکت کننده در محل محوطه پارک تاریخی ائل گلی تبریز آغاز شد.

این مسابقه که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنح جهان و احسان قائم مقامی آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات، ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز، رحیم شهرتی فر معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و میر علی اصغر الموسوی نماینده تام الاختبار استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز در رویداد تبریز۲۰۱۸ جمع کثیری از شهروندان تبریز حضور داشتند.

مسابقه بزرگ شطرنج سیمولتانه با حضور ۲۰۱۸ شطرنج باز و ۸ استاد بزرگ شطرنج روز دوشنبه ۱۱ تیرماه در محوطه استخر پارک تاریخی ائل گلی تبریز برگزار می شود و به صورت زنده از چند شبکه تلویزیونی پخش می شود.

رامبد جوان در تبریز

حضور رامبد جوان تبریزی، بازیگر و چهره شاخص سینما و تلویزیون در حاشیه برگزاری این مسابقه از جمله اتفاقات جالب بود که مورد توجه خبرنگاران و حاضرین در پارک ائل گلی قرار گرفت. وی در جمع خبرنگاران تبریزی اظهار داشت: از لحظاتی که در تبریز می‌گذرانم خیلی خوشحالم وقتی به تبریز رسیدم به همسرم گفتم رسیدم و بعید می‌دانم برگردم، شما بیا تبریز!

وی در پاسخ به سوال مطالبه خبرنگاری که از وی خواست با زبان ترکی صحبت کند گفت: ترکی بلدم و گیرنده‌ام خوب است.

گفتنی است برگزاری این مسابقات با انتقاد برخی اعضای شورا شهر همراه بوده است، هر چند این برنامه در صحن شورا در قالب برنامه های تبریز ۲۰۱۸ به تصویب رسیده است.

تاخیر پرداخت حقوق ها در شهرداری تبریز و به سرانجام نرسیدن برخی پروژه ها، انتقادات نسبت به برگزاری برنامه های اینچنینی را دو چندان کرده است هر چند شهردار تبریز مدعی است که در دوران مدیریت وی، برنامه ها و پروژه های ویترینی دیگر اجرا نمی شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 15 =