کد خبر : 30485
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

پیگیر موضوع حذف فیلم ترکی «قولچاق» از جشنواره فجر هستیم

پیگیر موضوع حذف فیلم ترکی «قولچاق» از جشنواره فجر هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی: در راستای حمایت از هنرمندان استان، موضوع حذف فیلم «قولچاق» از جشنواره فجر را پیگیری کرده و امیدواریم که با مساعدت وزیر محترم شاهد بازگشت این فیلم به جشنواره باشیم.

به گزارش نگاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی درخصوص پیگیری موضوع حذف فیلم سینمایی «قولجاق» ساخته اصغر یوسفی نژاد به عنوان نماینده سینمای تبریز در جشنواره فجر، اظهار داشت: ما اعتراض‌مان نسبت به این تصمیم را به دبیرخانه جشنواره و معاونت سینمایی اعلام کرده‌‎ایم و حتی از طریق وزیر نیز پیگیر موضوع هستیم.

سید قاسم ناظمی در ادامه افزود: علیرغم اینکه هیچ‌گونه درخواستی برای مساعدت و پیگیری موضوع از سوی عوامل این فیلم صورت نگرفته ، ما راساً در راستای حمایت از هنرمندان استان موضوع را پیگیری کرده و امیدواریم که با مساعدت وزیر محترم شاهد بازگشت این فیلم به جشنواره باشیم.

ناظمی با تاکید بر اینکه در تمامی جشنواره‌ها ملاک عمل نظر داوران است، بیان داشت: طبق آنچه به ما اعلام شده با توجه به اینکه این فیلم دیالوگ محور است و به زبان ترکی تهیه شده، داوران نتوانسته‌اند روند داستان را متوجه شوند به همین دلیل تصمیم به کنار گذاشتن آن گرفته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌‌ شرقی با بیان اینکه هدف ما کمک و همراهی هنرمندان است، خاطرنشان کرد: ما مشکلی که برای فیلم قولجاق پیش آمده را بدون جنجال و مانور پیگیری کرده‌ایم به همین خاطر تاکنون نخواسته‌ایم موضوع را رسانه‌ای کنیم.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =