کد خبر : 42771
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در منطقه ۱۰

تمرکز مدیریت‌شهری بر محلات کم برخوردار تبریز

تمرکز مدیریت‌شهری بر محلات کم برخوردار تبریز
شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: تمرکز مدیریت‌شهری بر محلات کم برخوردار تبریز منجر به توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در منطقه ۱۰ شده است.

به گزارش نگاه، موسی زارعی در بازدید از مناطق کم برخوردار با اشاره به برنامه ها و اهداف شهرداری منطقه ۱۰ مبنی بر ارائه خدمات گسترده در این مناطق بیان داشت: با توجه به اینکه رویکرد این منطقه در خصوص بافت کم برخوردار توانمند سازی، ساماندهی و رفع معضلات و مشکلات این نقاط است، لذا ضمن اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی در این نقاط فعالیتهای حوزه خدماتی نیز در این محلات از جمله اقدامات اساسی بوده که هم اکنون توسط حوزه خدمات شهری به صورت پاکسازی محله ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی با حضور در میان اهالی از نزدیک مشکلات این محلات را مورد بررسی قرار داد و سریعأ نسبت به پاکسازی ، اصلاح آبروها ، پله گذاری و اصلاح آسفالت دستورات لازم برای حل و فصل مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

دیدار و گفتگوی رو در رو با ساکنان محلات کم‌برخوردار و حاشیه نشین و بررسی مشکلات آنها، از اهم موارد بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۰ بود.

زارعی با بیان اینکه تا حد امکان تمام نیازهای ساکنان این محلات را رفع کند و به مطالبات شهروندان پاسخ دهد تصریح کرد: با توجه به مسائل مطرح شده امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام و برای توسعه متوازن و پایدار تمام محلات منطقه، گام مؤثری برداریم.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 5 =