کد خبر : 42880
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

تداوم کف‌سازی۲۰ هزار متری فاز دوم پارک باغشمال با اجرای بیش از ۸۰۰۰ متر مربع سنگ‌فرش

تداوم کف‌سازی۲۰ هزار متری فاز دوم پارک باغشمال با اجرای بیش از ۸۰۰۰ متر مربع سنگ‌فرش
شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: عملیات کف سازی به متراژ ۲۰ هزار متر مربع در فاز دوم پارک باغشمال تداوم دارد.

به گزارش نگاه، علی قاسمی با اعلام این خبر افزود: تا کنون نزدیک به هشت هزار متر از پیاده راه های فاز دوم کف سازی شده است که در ادامه این روند با خاک برداری و تسطیح ضلع جنوبی عمارت کلاه فرنگی، عملیات کف سازی تداوم دارد.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: با توجه به وسعت مساحت پارک باغشمال و لزوم استفاده هر چه سریع تر شهروندان از این فضای سبز و مفرح در مرکز شهر تبریز، مطابق برنامه ریزی ها فاز اول این پارک در ۴۶ هزار متر مربع  طی سال های گذشته احداث، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون عملیات عمرانی در ۵۳ هزار مترمربع  فاز دوم تداوم دارد.

وی با اعلام این خبر که عملیات عمرانی جهت احداث فاز دوم پارک باغشمال در چند جبهه ادامه دارد، افزود: هم اکنون عملیات کف سازی و جدول گذاری پیاده راه ها در حال تکمیل بوده و این پیاده راه های اصلی و فرعی با کف پوش های بتنی پیش ساخته کف سازی شده اند.

قاسمی با اعلام اینکه در کنار کف سازی پیاده راه ها عملیات جدول گذاری نیز انجام یافته، تصریح کرد: تا کنون نزدیک ۳۰۰۰ هزار متر طول جدول گذاری انجام شده است.

وی گفت: وسعت فضای سبز مجموعه تاریخی – فرهنگی باغشمال در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۳ قابل توجه است به طوری که بر افزایش سرانه فضای سبز سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ به مقدار نیم مترمربع می افزاید.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + دوازده =