کد خبر : 27210
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

پارادوکس‌های تراکتوری؛ کدام کادر درمان؟

پارادوکس‌های تراکتوری؛ کدام کادر درمان؟

باشگاه تراکتور ناقض تمامی پروتکل‌هایی بود که عدم رعایت آن‌ها روزانه جان صدها نفر از هموطنان‌مان را به راحتی هر چه تمام‌تر می‌ستاند.

باشگاه تراکتور ناقض تمامی پروتکل‌هایی بود که عدم رعایت آن‌ها روزانه جان صدها نفر از هموطنان‌مان را به راحتی هر چه تمام‌تر می‌ستاند.

به گزارش آناج، اظهارات مسعود شجاعی پس از قهرمانی تیم تراکتور در جام حذفی تأمل برانگیز بود. کاپیتان تراکتور گفت: انتظار داشتم خبرنگاران زیادی این بازی را پوشش بدهند اما انگار آن‌ها دوست نداشتند بیایند». این جمله شجاعی یک درد بزرگ برای اصحاب رسانه آذربایجان و تبریز بود. خبرنگارانی که پس از ۷ سال فرصت پوشش چنین رویداد مهمی را بدست آورده بودند اما چیزی جز نگاه حسرت‌وار از پای تلویزیون عایدشان نشد.

به گفته میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور، مسئولان سازمان لیگ با درخواست این باشگاه مبنی بر همراهی اصحاب رسانه در بازی فینال مخالفت کردند لیکن جای سوال است که چطور این امکان برای لیدرها در بازی بدون تماشاگر فراهم شد؟! خداراشکر که امسال کرونایی وجود داشت!! و خبری از کارت‌های هدیه روز خبرنگار نبود که حالا با انتقاد این قشر مظلوم بتوانند منت آن را بر سرشان بکوبند.

اما آنچه در این اثنا جای تأمل بیشتری دارد، تناقضاتی است که در بازی فینال و جشن قهرمانی تراکتوری‌ها به چشم آمد. چطور بازی‌ای که باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد، تماشاگر داشت آنهم بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی؟ یا چطور برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگران و با رعایت این شیوه‌نامه‌ها مشکل دارد اما برگزاری جشن قهرمانی آنهم در شرایطی که تماشاگران کیب تا کیب هم در ورزشگاه نشسته‌اند هیچ عیب و ایرادی ندارد؟

حالا از کارناوال شادی هواداران نیز بگذریم که در جشن قهرمانی به کل بیماری عالم‌گیر و خطرناک کرونا را فراموش کردند. اینکه جشن و شادی حق هواداران بود در آن هیچ شکی نیست اما چگونه و به چه قیمتی؟ آیا واقعا نمی‌شد پیش‌بینی این مراسم را کرد و سازمان‌دهی مناسبی برای آن انجام داد؟ بطور مثال، مانند آنچه که در برگزاری مراسم‌های عزاداری دهه محرم صورت گرفت برای این مراسم نیز ترتیب داد؟

به عنوان جمله آخر، موضوعی که برای نگارنده به هیچ عنوان قابل درک نیست اقدامات پارادوکس‌گونه باشگاه تراکتور است؛ باشگاهی که قبل از بازگشایی مسابقات صدای اعتراضش بخاطر خطر ویروس کرونا گوش فلک را کر کرده بود و برای بازی فینال نیز روی پیراهن خود عبارت تشکر از کادر درمان درج کرد، خود ناقض تمام پروتکل‌هایی بود که عدم رعایت آن‌ها روزانه جان صدها نفر از هموطنان‌مان و بسیاری از همین کادر درمان را ستانده و همچنان می‌ستاند. 

باید از باشگاه تراکتور پرسید که دقیقاً از کدام کادر درمانی تشکر کرده است؟! البته بحث سازمان لیگ و کوتاهی این سازمان در برگزاری بازی فینال با حضور تماشاگران نیز باید مورد پیگرد قرار بگیرد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 5 =