کد خبر : 25855
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

تراکتورِ الهامی به شهر خودرو رسید/ دوئل نائب‌قهرمانی در مشهد

تراکتورِ الهامی به شهر خودرو رسید/ دوئل نائب‌قهرمانی در مشهد

شاگردان ساکت الهامی فردا در دوئلی سرنوشت‌ساز برای نائب‌قهرمانی و کسب سهمیه در مشهد به میدان می‌روند.

شاگردان ساکت الهامی فردا در دوئلی سرنوشت‌ساز برای نائب‌قهرمانی و کسب سهمیه در مشهد به میدان می‌روند.

 در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور به مصاف میزبانش شهر خودرو می‌رود که این بازی فردا (پنجشنبه) راس ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز خواهد شد.

قضاوت بازی دو تیم بر عهده بیژن حیدری بوده و سعید قاسمی، حمید سبحانی و سید علی اصغر مومنی به عنوان کمک‌، او را در این امر یازی خواهند کرد. ضمن اینکه ابوطالب طاهریان به عنوان ناظر در این بازی حضور خواهد داشت.

جنگ سهمیه و نائب‌قهرمانی در خراسان

تراکتور با ساکت الهامی چراغ خاموش به سمت کسب سهمیه پیش می‌رود. شاگردان این سرمربی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند و پس از کنار زدن سپاهان حالا به دنبال ساقط کردن شهر خودرو هستند.

اما شهر خودرو که به تازگی سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی جدید تیمش معرفی کرده است، در اولین گام با هدایت این سرمربی در زمین پارس جنوبی کامبک خورد تا بختیاری‌زاده کارش را با باخت شروع کند.

در جدول لیگ برتر، تراکتور با ۴۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و شهر خودرو با ۴۲ امتیاز چهارم است. سرخ‌پوشان برای تثبیت جایگاه خود و شهر خودرو برای عقب نماندن از غافله مدعیان نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارند.

برگ برنده تراکتور روی نیمکت

ساکت الهامی، سرمربی تراکتوری‌ها پیش از این دو فصل در تیم شهر خودرو حضور داشته و به عنوان دستیار در نیمکت این تیم مشغول بکار بوده است و در بازی فردا برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

این درحالی است که مصطفی صداقت، دیگر عضو کادر فنی تیم تراکتور نیز از مربیان سابق شهر خودرو بوده و تی‌تی‌ها می‌توانند روی شناخت کادر فنی خود از حریف حساب باز کنند.

با این تفاسیر باید دید مصاف دو تیم شهر خودرو و تراکتور با چه نتیجه‌ای پایان خواهد پذیرفت و آیا یکی از آن‌ها موفق به پیروزی می‌شود و یا با تقسیم امتیاز برای رقبا موقعیت‌سازی خواهند کرد؟

وقتی ورق برگشت

تا قبل از واگذاری تیم تراکتور به بخش خصوصی، شهر خودرو یا همان پدیده سابق گربه‌سیاه این تیم بود اما از زمان خصوصی‌سازی ورق برگشته و نماینده آذربایجان برابر رقیب مشهدی شکست‌ناپذیر بوده است.

با این حال، در آمار کلی تقابل‌های دو تیم در لیگ برتر فوتبال همچنان این شهر خودرو است که دست برتر را دارد و در طی ۱۱ بازی توانسته به ۵ پیروزی دست یابد و سهم تراکتور ۴ پیروزی و ۲ تساوی است.

دیدار رفت دو تیم در تبریز با نتیجه ۳ بر یک به سود تراکتور خاتمه یافت که در آن بازی، رضا اسدی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای میزبان گلزنی کردند و محمدحسین مرادمند زننده تنها گل شهرخودرو بود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + پنج =