کد خبر : 37272
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز:

حوزه حمل و نقل و ترافیک از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است

حوزه حمل و نقل و ترافیک از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است
با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و با معرفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳، جایگاه مدیریت حمل و نقل و ترافیک منطقه به معاونت ارتقاء یافت.

به گزارش نگاه، صبح امروز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، شهردار و مدیر برنامه‌ریزی و مدیر امور ارتباطات منطقه، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه معرفی شد.

امیر جاهد که قبلا با عنوان مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه فعالیت می‌کرد از این به بعد با این معارفه، با عنوان  معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه فعالیت خواهد کرد.

یعقوب وحیدکیا در این جلسه معارفه فعالیت و پیشرفت حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه را مطلوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت:  حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر، به لحاظ اهمیت و ضرورت موضوع، جزء دغدغه‌های اصلی مدیریت شهرداری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز افزود: به جهت همین اهمیت و با موافقت شهردار تبریز، جایگاه مدیریت حمل و نقل و ترافیک در منطقه به معاونت ارتقاء یافت تا سیاست شهردار و شهرداری تبریز که منطقه محوری است به اجرا درآمده و پیگیری و اجرای کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اظهار کرد: امید است با این تغییر در جایگاه مدیریتی، شاهد پیشرفت و اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری باشیم.

شهردار منطقه نیز ضمن تمجید نگاه و برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، گفت: تاثیرات مدیریتی آقای وحیدکیا کاملا مشهود است و امید است این نگرش و تفکر استمرار یابد تا شاهد شهری با ترافیک روان‌تر و منظم‌تر و ایمن‌تر باشیم.

پور خردمند، از نیازهای اصلی و اولویت‌دار حوزه حمل و نقل و ترافیک سطح حوزه و شهر به اصلاح و تکمیل تابلوهای راهنمای مسیر اشاره کرد و افزود: به زودی در این خصوص نیز اقدامات سریع انجام خواهد گرفت تا شهروندان بتوانند به سهولت در سطح حوزه از ترافیک روان‌تری برخوردار باشند.

امیر جاهد، دارای دکترای برنامه ریزی شهری، چندین سال سابقه خدمت در حوزه حمل و نقل و ترافیک و عضویت در کمیسیون های مرتبط در شهرداری و در چندین دوره شورای اسلامی شهر تبریز را در سوابق کاری خود دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =