کد خبر : 16459
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

چه کسی هواداران را سر کار می‌گذارد‌؛ بازیکنان یا باشگاه؟!

چه کسی هواداران را سر کار می‌گذارد‌؛ بازیکنان یا باشگاه؟!

براستی هواداران تراکتور از سوی چه کسانی سر کار گذاشته شده اند؟! بازیکنانی مثل استوکس و اروین و یا مدیریت باشگاه و میرزابنویس های کانال تلگرامی که دم به ساعت از رضایت دنیزلی از بازیکنان و خوشحالی کسب تساوی مقابل گیرسون اسپور و بیانیه های مدیریت مبنی بر قراردادهای ۴ ساله می نویسند؟ آوای سهند: وضعیت

براستی هواداران تراکتور از سوی چه کسانی سر کار گذاشته شده اند؟! بازیکنانی مثل استوکس و اروین و یا مدیریت باشگاه و میرزابنویس های کانال تلگرامی که دم به ساعت از رضایت دنیزلی از بازیکنان و خوشحالی کسب تساوی مقابل گیرسون اسپور و بیانیه های مدیریت مبنی بر قراردادهای ۴ ساله می نویسند؟

آوای سهند: وضعیت تراکتور در این روزها، بیشتر شبیه به یک دیکتاتوری در حال سقوط است. دروغ، بدعهدی، وعده های توخالی، مصاحبه های سفارشی، داستان سرایی درباره تراکتور از زبان دیگران، نشانه های خوبی برای تیمی که عزم قهرمانی کرده، نیست.

در این بین رسانه نیمه آماتور باشگاه به انتشار اخبار سفارشی و مصاحبه های خیالی با سرمربیان ترکیه ای و تعریف و تمجید از تیم های درجه چندم ترکیه اقدام می کند، تا مبادا ضعف فنی  و عدم جذب بازیکن تاپ و بلاتکلیفی برخی دیگر از بازیکنان رسانه ای شود.

گیرسون اسپور کجای فوتبال ترکیه قرار دارد؟ قدرتمندتر از گالا و فنرباغچه است که برای کسب تساوی مقابل این تیم درجه چندم دسته اولی، حماسه سرایی می‌کنیم؟ حالا این به کنار،و به قولی می توانیم با این مصاحبه ها کنار بیاییم، ولی فرصت چندانی تا آغاز لیگ برتر نمانده و ما هنوز تیم کاملی نبسته ایم که هیچ، بازیکنان سابق را نیز نمی توانیم حفظ کنیم.

امروز خبر پیوستن آنتونی استوکس به تیم آدانا دمیر اسپور ترکیه در حالی رسانه ای شد که مدیریت باشگاه ما ادعای قرارداد ۴ ساله و اقدام از طریق فیفا را دارد. به عبارتی یک بازیکن حرفه ای در سطح اول فوتبال دنیا، قرارداد خود با تراکتور را فسخ کرده و به صورت قانونی به یک باشگاه دیگر پیوسته است، اما هنوز هلدینگ تراکتور آذربایجان در این باره اظهار نظری  نداشته است.

براستی هواداران تراکتور از سوی چه کسانی سر کار گذاشته شده اند؟! بازیکنانی مثل استوکس و اروین و یا مدیریت باشگاه و میرزابنویس های کانال تلگرامی  که دم به ساعت از رضایت دنیزلی از بازیکنان و خوشحالی کسب تساوی مقابل گیرسون اسپور و بیانیه های مدیریت مبنی بر قراردادهای ۴ ساله می نویسند؟ چرا قراردادهای بازیکنان تیم، ۳، ۴ ساله بسته می شوند ولی در عمل ضمانت اجرایی ندارند؟ تا به کی بایستی شاهد اعمال سلیقه فردی افراد در جذب و دفع بازیکن باشیم و ثبات تیمی را فدای سلایق فردی کنیم؟!

عدم وجود شفافیت در عملکرد تمامی ارکان باشگاه، اعم از مدیریت و رسانه، منجر به ایجاد حواشی ناخواسته خواهد شد. هیچ کسی از کیستی کمیته فنی تراکتور خبر ندارد، و این غیرحرفه ای ترین کار ممکن در فوتبال است که کسی مسئولیت فعالیت خود در باشگاه را ( چه خوب و چه بد ) بر عهده نگیرد. هیچ گزارشی از عملکرد مدیریت در رابطه با قراردادهای ۴ ساله بازیکنان خارجی ارائه نمی شود، و برعکس در حالی ادعای اقدام و شکایت از طریق فیفا را مطرح می کنند که بازیکنان قرارداد دار تیم به راحتی آب خوردن جدا شده و در تیم های دیگر فعالیت می کنند.

مسئله شفافیت در باشگاه تراکتور تنها مربوط به بازیکنان خارجی نیست و بسیاری از بازیکنان جذب شده برای لیگ نوزدهم و بلاتکلیفی اشکان دژاگه و عدم اطلاع رسانی دقیق درباره آنها، به نوعی سرکار گذاشتن هوادار است. کدام تیم در دنیا را می شناسید که ۴ مدافع چپ و یک مدافع راست جذب کرده باشد؟ حالا بحث مدافعان میانی بماند.

باشگاه تراکتور آذربایجان هنوز به این باور نرسیده است که مهمترین رکن موفقیت هر مجموعه داشتن روابط عمومی قوی و رسانه ای پویا در جهت ارتباط و تعامل سازگار با مخاطبان است. مسئله فقط جدایی یک یا دو بازیکن خارجی نیست، مسئله عدم شفافیت باشگاه با هواداران و مخاطبان خود از یک سو، و ادعاهای پوچ و توخالی از سوی دیگر است.

هوادار تراکتور با مشاهده چنین وضعیتی، با کدام امید دل به آینده تیم و قهرمانی در لیگ برتر ببندد؟! هر قولی، وعده و حرفی که باشگاه می زند، برعکس آن اتفاق می افتد. امیدواریم که این مورد، در مورد اشکان دژاگه اتفاق نیافتد و حداقل این بازیکن در تیم بماند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 4 =