کد خبر : 10262
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۰۳

چه‌کسی در برابر مشکلات پاسخگو است؟/ مسئولان به‌خود بیایند!

چه‌کسی در برابر مشکلات پاسخگو است؟/ مسئولان به‌خود بیایند!

امام جمعه تبریز گفت: بی‌توجهی مردم آذربایجان به تلاش‌های دشمنان نظام و انقلاب برای بروز ناامنی در جامعه، به معنای نبود مشکل نیست. به گزارش آوای سهند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در حاشیه‌ی همایش مشروطیت با تشکر از هوشمندی و بصیرت مردم آذربایجان، ابراز داشت: علی‌رغم تمامی مشکلات در تحرکات اخیر دشمنان،

امام جمعه تبریز گفت: بی‌توجهی مردم آذربایجان به تلاش‌های دشمنان نظام و انقلاب برای بروز ناامنی در جامعه، به معنای نبود مشکل نیست.

به گزارش آوای سهند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در حاشیه‌ی همایش مشروطیت با تشکر از هوشمندی و بصیرت مردم آذربایجان، ابراز داشت: علی‌رغم تمامی مشکلات در تحرکات اخیر دشمنان، مردم تبریز بهانه‌ای به دست آنان ندادند.

وی اذعان کرد: با اینکه مردم ایستادگی کرده‌اند و تلاش‌های دشمنان را برای تحریک جامعه ناکام گذاشته‌اند اما این بدان معنا نیست که ما مشکل اقتصادی، معیشتی، گرانی، بیکاری و فساد در دستگاه‌های مختلف را نداریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بر لزوم رفع مشکلات موجود توسط دولت‌مردان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: هیچ‌کس نسبت به مشکلاتی که امروز در جامعه ماست، پاسخگو نیست؛ این همه بیکاری و گرانی و مشکلات بازار را ببینید، بنده از نزدیک وضعیت بازار را دیده‌ام.

وی متذکر شد: چه‌کسی باید رسیدگی کند؟ مسئولان به خود آیند، دقت کنند و به مشکلات مردم توجه نمایند، آذربایجان ۱۰ هزار شهید در راه انقلاب داده است و این خون‌ها نباید به هدر رود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 9 =