کد خبر : 38824
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

پارک دوبله خودروها در خیابان های تبریز سرسام آور است

پارک دوبله خودروها در خیابان های تبریز سرسام آور است
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: فارغ از لزوم ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز ترافیک شاهد برخی رفتارها از سوی شهروندان هستیم که این مسائل در بسیاری از شهرهای کشور وجود ندارد.

به گزارش نگاه، علی محمدی در دیدار شهردار تبریز و اعضای شورای شهر تبریز بر وجود برخی مسائل مشترک بین فرماندهی انتظامی و شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام یافته مهمترین مورد در این خصوص انضباط ترافیکی است که فارغ از لزوم ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز شاهد برخی رفتارها از سوی شهروندان هستیم که این مسائل در بسیاری از شهرهای کشور وجود ندارد.

وی پارک دوبله خودروها در خیابان های تبریز را سرسام آور دانست و گفت: ترافیک شهری تبریز را نمی‌توان با خودرو و عامل انسانی مدیریت کرد.

محمدی از کمبود پارکینگ به عنوان یکی دیگر از مشکلات مهم شهر تبریز نام برد و تصریح کرد: مجموعه انتظامی و شهرداری، اقدامات مرتبطی با یکدیگر دارند و اگر همراهی لازم در تصمیمات مشترک را نداشته باشند، موازی کاری صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم اقدامات مشترک با شهرداری تبریز گفت: تصمیمات و اقدامات ما باید مشترک بوده و در کنار یکدیگر موضوعات مطروحه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + شش =