کد خبر : 13376
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۷:۴۶

ورود سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه به آذربایجان شرقی

ورود سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه به آذربایجان شرقی

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه به آذربایجان شرقی وارد شده و باعث بارش باران و برف در استان می شود. به گزارش آوای سهند به نقل از مهر ، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی  در خصوص پیش بینی وضعیت جوی آذربایجان طی روزهای آینده گفت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه به آذربایجان شرقی وارد شده و باعث بارش باران و برف در استان می شود.

به گزارش آوای سهند به نقل از مهر ، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی  در خصوص پیش بینی وضعیت جوی آذربایجان طی روزهای آینده گفت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی شرایط پایدار جوی را طی دو روز آینده در استان نشان می‌دهد.

محمد اشجعی سپس ادامه داد: طی دو روز آینده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای پر جمعیت و صنعتی به ویژه برای روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.

وی افزود: از روز پنجشنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی شاهد کاهش آلاینده هوا، بارش باران و برف و افزایش ابر در آسمان استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای جلوگیری از خسارت های احتمالی باید نکات لازم را رعایت کرد، گفت: از روز جمعه به صورت موقت جوی پایدار در استان حاکم می شود. از روز شنبه نیز سامانه بارشی فعالی وارد استان می شود و شاهد بارش باران و برف و مه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه شدت این سامانه از روز یک شنبه خواهد بود، گفت: احتمال برف و کولاک، یخبندان و اختلال در ترددهای جاده ای استان وجود دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =