کد خبر : 18127
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

ورزش مقدمه ای است برای موفقیت در سایر مراحل زندگی ‌/جغرافیای انقلاب اسلامی در حال گسترش است

ورزش مقدمه ای است برای موفقیت در سایر مراحل زندگی ‌/جغرافیای انقلاب اسلامی در حال گسترش است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ورزش مقدمه ای است برای موفقیت در سایر مراحل زندگی است.

به گزارش سهند سردار سرتیپ علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز چهارشنبه، در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در تبریز، گفت: شما فرزندان مردان پرصلابتی هستید که در شرایط سخت جنگ جلوه هایی را آفریدند که در تمام طول تاریخ همتایی ندارد.

وی ادامه داد: شادترین روزها و پر تحرک ترین لحظات و ابتکاری ترین کارهای عالم در جبهه ها رقم می خورد و حرکتی رو به جلو شروع شد که همچنان ادامه دارد تا قوت و توان را به حداکثر برسانند تا بتوانند در برابر دشمنان منکوب کننده باشند.


وی با اشاره به وجود الگو برای جوانان و نوجوانان، خاطر نشان کرد: وقتی در پشت سر و جلو الگو باشد، این الگو ها کمک کننده هستند تا انسان بتواند در بالاترین وجه راه خودش را پیدا کرده و افتخار آفرین باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به فرزندان پاسداران سپاه گفت: شما نوجوانان و جوانانی هستید که با این پشتوانه ها در نقطه شروع قرار دارید. این پشتوانه ها و الگوها می توانند به ما کمک کنند تا بیش از پدران و برادران و همرزمان پدران شما ، افتخار آفرین باشید.

وی اظهار داشت: این مبارزه جویی که در وجه اولیه اش یعنی ورزش قرار گرفته اید، می تواند مقدمه ای برای ورطه های خیلی بزرگ و زندگی شما باشد. انتظار از شما بالا است. شما فرزندان پاسدار هستید

سردار فدوی این مسابقات را عرصه کوچکی برشمرد که فرزندان همدیگر را محک می زنند و این گام کوچک مقدمه ای است برای گام های بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: به اعتراف دشمنان، عظمت انقلاب اسلامی هر روز بیشتر شده و ابعاد جدید جغرافیایی انقلاب در حال گسترش است فرزندان شما نیز از شما مطالبه خواهند کرد که با این همه پشتوانه چه کرده اید

وی ادامه داد: در همه زمینه ها بخصوص آنهایی که درقرآن ذکر شده، گام بردارید که این دنیا در زمان هایی حداکثر ۱۰۰ سال برای ما تمام می شود اما دنیای بی انتهایی در پیش داریم که باید به فکرباشیم که چطور در ان دنیا خواهیم بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: مسلما دلدادگان به شهدا، همه چیز را خواهند داشت. شور جوانی را به حداکثر شکل ممکن داشته باشید. تنها چیزی که ماندنی است، چیزی است که بین خود و خدای خود خواهید داشت و به تکالیف عمل می کنید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + سیزده =