کد خبر : 21453
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی / تبریز سرد می‌شود

نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی / تبریز سرد می‌شود

معاون اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: بر اثر این سامانه شاهد بارش برف در استان خواهیم بود. به گزارش سهند، محمد اشجعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سامانه از فردا ظهر چهارشنبه وارد استان می‌شود و تا روز شنبه هفته آتی در این استان فعال

معاون اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: بر اثر این سامانه شاهد بارش برف در استان خواهیم بود.

به گزارش سهند، محمد اشجعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سامانه از فردا ظهر چهارشنبه وارد استان می‌شود و تا روز شنبه هفته آتی در این استان فعال است.

وی افزود: بر اثر نفوذ این سامانه به استان شاهد بارش برف و یخبندان در استان خواهیم بود. با نفوذ این سامانه همچنین کاهش نسبی چهار تا هشت درجه‌ای هوا را خواهیم داشت.

اشجعی افزود: این سامانه باعث بارش برف، مه گرفتگی، وزش باد و یخبندان می‌شود. کاهش دید در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی نیز ممکن است.

معاون اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای در استان خبر داد و گفت: احتمال کولاک برف در گردنه‌ها وجود دارد و رانندگان باید در مسیرها احتیاط کنند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + یازده =