کد خبر : 17312
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۹

نتایج مذاکره با ترامپ از پیش معلوم است

نتایج مذاکره با ترامپ از پیش معلوم است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس می گوید مذاکره با ترامپ تحمیل سیاست های ظالمانه به کشور است. محمدحسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگویی با خبرنگار ، با اشاره به اینکه ترامپ توئیت کرده است ایران در هیچ جنگی پیروز نشده و هرگز در هیچ مذاکره ای شکست نخورده است، گفت: این مطالب ارزش آن

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس می گوید مذاکره با ترامپ تحمیل سیاست های ظالمانه به کشور است.

محمدحسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگویی با خبرنگار ، با اشاره به اینکه ترامپ توئیت کرده است ایران در هیچ جنگی پیروز نشده و هرگز در هیچ مذاکره ای شکست نخورده است، گفت: این مطالب ارزش آن را ندارد که رمز گشایی و نیت خوانی شود، رئیس جمهور آمریکا صحبت های نامتعارف و تعارضی دارد شاید خودش هم معنای آن را نمی داند در عین حال آسیب هایی به کشور وارد کرده و احتمالا بخواهد این آسیب ها ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تلاش آمریکا برای مذاکره با ایران، اظهار داشت: باید دید مذاکره از نگاه آمریکا چه معنایی دارد، ما در گذشته در خصوص برجام با آنها مذاکره کرده ایم، این ترامپ بود که از توافق هسته ای خارج شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: نتیجه مذاکره ای که ترامپ ما را به آن دعوت می کند از پیش مشخص است.

وی بیان داشت: اهداف آمریکا از مذاکره با ایران از پیش تعیین شده، ایران تا ۱۰۰ها سال به حقوق هسته ای نرسد، فعالیت موشکی نداشته باشد، دفاع از خود را کنار بگذارد، حضورش در حوزه بین الملل به صفر برسند از جمله اهداف ترامپ برای مذاکره با تهران است.

فرهنگی گفت: طبیعتا بیان چنین اهدافی مذاکره نیست بلکه تحمیل سیاست های ظالمانه ای است که اکنون هم از سوی ایالات متحده  دنبال می شود بنابراین با مذاکره اتفاق جدیدی رخ نمی دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: در واقع نمی توان اسم نشست با چنین اهدافی را مذاکره گذاشت بلکه اصطلاحا به آن مسامحه گفته می شود./

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =