کد خبر : 20832
تاریخ انتشار : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

میرتاج الدینی : اصولگرایان در تهران ۳۰ بر هیچ پیروز خواهند شد

میرتاج الدینی : اصولگرایان در تهران ۳۰ بر هیچ پیروز خواهند شد

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی گفته است : اصلاح طلبان قافیه را باخته و به شکست در رقابت سیاسی پیش رو معترفند اما درمقابل اصولگرایان خیلی امیدوارنه جلو می روند. به گزارش سهند، وی در گفت و گویی با نامه نیوز بیان کرده است : اصلاح طلبان خودشان را شکست‌ خورده تلقی می‌کنند چون شریک دولتی

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی گفته است : اصلاح طلبان قافیه را باخته و به شکست در رقابت سیاسی پیش رو معترفند اما درمقابل اصولگرایان خیلی امیدوارنه جلو می روند.

به گزارش سهند، وی در گفت و گویی با نامه نیوز بیان کرده است : اصلاح طلبان خودشان را شکست‌ خورده تلقی می‌کنند چون شریک دولتی شدند که کارنامه قابل قبولی برای مردم ندارد.

وی افزود : آقای کرباسچی اخیرا خطاب به اصلاح طلبان گفت «شما چه کارنامه و دستاورد مشخصی برای عرضه به مردم داریم؟ کدام مشکل مردم را حل کردیم؟». از آنجا که اصلاح طلبان در کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم کاملا شریک هستند و خودشان را نمی توانند کنار بکشند بنابراین پذیرفته اند که مردم اقبالی به لیست آن ها نخواهند داشت.

وی ادامه داده است : اتفاقات اخیر پس از اجرای سهمیه بندی بنزین مقداری فضای انتخاباتی را تحت شعاع قرار داد اما طبعا با شروع ثبت نام نامزدها در آذرماه فضای انتخاباتی داغتر خواهد بود و همه جناح ها فعالیت خودشان را برای حضور در صحنه دنبال می کنند. اصولگرایان با تشکیل شورای ائتلاف در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کردند. اصلاح طلبان هم فرایند انتخاب مصادیق مدنظر را در قالب سامانه سرا جلو می برند و روی زوایای مختلف این سامانه در حال بحث و بررسی هستند. در مجموع هر دو جریان اصولگرا و اصلاحات تمهیدات لازم را برای گزینش و ساماندهی کاندیداهای خودشان اندیشیده اند و کارها را پیش می برند.

معاون پارلمانی احمدی نژاد این را هم گفته است اگز شرایط امروز پا برجا باشد نیروهای اصولگرایان درتهران ۳۰ بر هیچ پیروز خواهند شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 16 =