کد خبر : 7639
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

مهدی کیانی به سپاهان پیوست

مهدی کیانی به سپاهان پیوست

کاپیتان و بازیکن ۱۱ ساله تیم تراکتورسازی تبریز رسما از این تیم جدا شد      به گزارش آوای سهند مهدی کیانی بعد از ۱۱ سال از تیم تراکتورسازی جدا شده و به تیم سپاهان اصفهان پیوست. وی سومین بازیکنی است که پیش از آغاز این فصل از تیم تراکتورسازی جدا شده است. پیش از کیانی، محمد ایران‌پوریان

کاپیتان و بازیکن ۱۱ ساله تیم تراکتورسازی تبریز رسما از این تیم جدا شد

مهدی کیانی به سپاهان پیوست
    

به گزارش آوای سهند مهدی کیانی بعد از ۱۱ سال از تیم تراکتورسازی جدا شده و به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

وی سومین بازیکنی است که پیش از آغاز این فصل از تیم تراکتورسازی جدا شده است. پیش از کیانی، محمد ایران‌پوریان و هادی محمدی از لیست بازیکنان تراکتورسازی خارج شده بودند و محمد ابراهیمی نیز در آستانه پیوستن به تیم پیکان تهران قرار داد.

مهدی کیانی آخرین بازیکن تیم تراکتورسازی از لیگ دسته یک بوده که در سال ۱۳۸۷ به این تیم پیوسته بود و به مدت ۱۱ سال در تیم تراکتورسازی حضور داشت. وی حد فاصل این مدت، یک فصل در تیم گسترش‌فولاد تبریز توپ زده بود.

علت جدایی کیانی درخواست وی برای وصول مطالبات سال های گذشته خود از تراکتورسازی عنوان شده است. عده ای از هواداران نیز اختلاف وی با رسول خطیبی را عاملی برای جدایی قدیمی‌ترین بازیکن تراکتورسازی می‌دانند و تعدادی نیز توافق کیانی با قلعه‌نویی را علت این موضوع دانسته تا وی راهی سپاهان اصفهان شود.

اما آنچه مسلم است مهدی کیانی بعد از ۱۱ سال از تیم تراکتورسازی جدا شد تا هر ۲ کاپیتان اول و دوم تیم تراکتورسازی به تیم سپاهان پیوسته باشند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + چهارده =