کد خبر : 41765
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

مس‌سونگون سه هافبک به خدمت گرفت

مس‌سونگون سه هافبک به خدمت گرفت
سه هافبک به جمع سونگونی‌ها ملحق شدند.

به گزارش نگاه، مس‌سونگون ورزقان فصل را با هدایت مهدی بخشی‌زاده آغاز کرد و در ادامه امیر میرزائیان را روی نیمکت خود دید و سرانجام نیم‌فصل نخست را بدون سرمربی و با ۲۰ امتیاز در مکان سیزدهم جدول لیگ آزادگان به پایان برد.
به گزارش ایسنا، مسی‌ها همچنین با برتری برابر کیا شاهرود در مرحله سوم جام‌حذفی به مرحله یک شانزدهم این رقابت‌ها راه پیدا کردند و باید ۱۹ بهمن‌ماه از شناورسازی قشم پذیرایی کنند و سپس در نخستین بازی خود در نیم‌فصل دوم لیگ آزادگان به خانه شاهین بندرعامری بروند.
۲۰ روز قبل “علی‌اصغر کلانتری” با تجربه مربیگری در فجرسپاسی، مس‌رفسنجان، برق شیراز و ون پارس نقش‌جهان به عنوان سکان‌دار جدید مسی‌ها معرفی شد تا نیمکت این تیم بعد از مدت‌ها از شرایط بلاتکلیفی خارج شود.
سونگونی‌ها در فاصله ۲۸ روز مانده به شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ‌یک، کار خود در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را از ۲۸ دی‌ماه و با جذب دو بازیکن آغاز کردند و “اکبر آفاقی” مهاجمی که سابقه بازی برای ماشین‌سازی تبریز، رایکا بابل، شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد با ۳۱ سال سن به تیم زادگاهش پیوست و “فرزان دانا” مهاجم ۲۵ ساله نیم‌فصل اول شهرراز شیراز که مقطعی برای پیکان و فجرسپاسی بازی کرده؛ دومین خرید زمستانه لاله‌های نارنجی لقب گرفت.
اما مسی‌ها در ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود، امروز (یکشنبه)، امیرحسین نشاط‌جو، میلاد سوری و محمدرضا زینال خیری را به خدمت گرفتند.
نشاط‌جو در نیم‌فصل اول پیراهن استقلال ملاثانی را بر تن داشت و حالا باید در دور برگشت رقابت‌ها زیر نظر کلانتری در مس‌سونگون به کار خود ادامه دهد. سوری هافبک فصل جاری پارس جنوبی جم که در سال‌های اخیر برای تیم‌های نود ارومیه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم‌آباد، شاهین و پارس جنوبی توپ زده نارنجی‌پوش شد و زینال خیری هم که به شهر زادگاهش پیوسته، تجربه بازی در تیم‌های گسترش فولاد، شهرداری تبریز، فجرسپاسی و خیبر خرم آباد را دارد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =