کد خبر : 41694
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

لزوم توجه به انسان محوری در طراحی های شهری و توسعه پیاده راه ها در مناطق کم برخوردار/ احداث ۲۵ سالن ورزشی تا پایان سال

لزوم توجه به انسان محوری در طراحی های شهری و توسعه پیاده راه ها در مناطق کم برخوردار/ احداث ۲۵ سالن ورزشی تا پایان سال
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و نایب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی تبریز گفت: اجرای پروژه پیاده راه در خیابان فجر(نگارستان) از اقدامات موثر شهرداری منطقه ۷ تبریز در راستای اجرای پروژه های انسان محور معابر تبریز است.

به گزارش نگاه، فریدون بابایی اقدام در جریان بازدید از پروژه های فعال عمرانی و ورزشی گفت: در کنار اجرای پروژه های ورزشی و تجهیز و تکمیل سالن‌های ورزشی موجود، اجرای پروژه پیاده راه در خیابان فجر (نگارستان) از اقدامات موثر شهرداری منطقه در راستای اجرای پروژه های انسان محور معابر تبریز است.

وی با اشاره به جنبشی که چند دهه اخیر با عنوان انسان محوری بودن در شهرها و کشورهای جهان اتفاق افتاد و کم کم در محلات ما نیز دیده می شود، افزود: احداث پیاده راه که قبلا فقط در بافت های مرکز شهر اجرا می شد، در محلات جنوب غرب تبریز نیز اجرا می شود.

بابایی اقدم تشریح کرد: ضمن هماهنگی با اصناف و کسبه مسیر فجر (نگارستان) این پروژه اجرا می شود.

بابایی اقدم با بیان اینکه شهرداری مناطق از منابع مالی خود برای عمران و آبادانی منطقه هزینه می کند، افزود: در بحث خزانه داری متمرکز، تعهداتی که در شهرداری مرکز و مناطق برخوردار شهر وجود دارد، برای کاهش فاصله بین محلات کم برخوردار و سایر مناطق ایجاد شده است، کمک کنند، تا تعبیر شهروند درجه ۱ و ۲ نداشته باشیم و همه شهروندان در یک رویه و یک شرایط از یک امکانات استفاده کنند.

نایب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی تبریز با اشاره به تلاش برای افزایش سرانه ورزش شهر بعد از دوران رکوردی که در ورزش استان به وجود آمده بود، افزود: برخی از فضاهای ورزشی که سال های قبل احداث شده بود و بلااستفاده مانده بودند به حالت مطلوب تبدیل می شوند.

وی ادامه داد: بالغ بر  ۲۵ سالن ورزشی تا خرداد ماه  ۱۴۰۳ به بهره‌برداری کامل می رسد و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =