کد خبر : 42030
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

زور هیچ تیمی به جوانان مس سونگون نرسید؛

قهرمانی زودهنگام و بدون شکست شاگردان نصیرپور در لیگ‌ جوانان

قهرمانی زودهنگام و بدون شکست شاگردان نصیرپور در لیگ‌ جوانان
تیم فوتبال مس سونگون در فاصله یک هفته مانده تا پایان مسابقات، با اقتدار و بدون شکست به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های آذربایجان‌شرقی دست یافت.

به گزارش نگاه، هفته نهم و ماقبل پایانی رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های استان امروز با برگزاری یک دیدار مهم و حساس بین تیم‌های مس سونگون و منتخب مرند به عنوان تیمهای اول و دوم جدول، در زمین چمن فرودگاه تبریز برگزار شد و طی آن تیم مس در یک بازی برتر موفق شد میهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست داده و با ایجاد فاصله چهار امتیازی با رقیب، در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی‌اش را مسجل کند.

در این دیدار امیر بابایی هر دو گل تیم مس را در دقایق ۲ و ۸۲ به ثمر رساند تا با هشت گل زده عنوان آقای گلی رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

تیم یکدست مس سونگون در این پیکارها به سرمربیگری محمود نصیرپور و با تیمی متشکل از بازیکنان ۱۶، ۱۷ و ۱۸ حاضر شده بود و توانست برابر حریفان رده سنی ۲۰ سال، بدون شکست و با هفت برد و دو تساوی و کسب ۲۳ امتیاز از ۹ دیدار و بدون دریافت کارت قرمز در طول رقابت‌ها، با اقتدار به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

این تیم که حامد رستمی را به عنوان سرپرست و یعقوب عادلی را به عنوان مربی در کنار خود می‌دید، از هفته دوم مسابقات به صدر جدول تکیه کرد و در نهایت در رقابتی جذاب با تیم خوب و یکدست منتخب مرند که به مقام نایب قهرمانی رسید و همچنین چهار تیم جلفا، ملکان، بستان‌آباد و پارسه، تا پایان مسابقات سند صدر را به نام خود زد و با قدرت به مقام قهرمانی نائل شد.

اعضای تیم مس سونگون پس از پیروزی شیرین امروز برابر مرند و قطعی شدن قهرمانی‌شان، بلافاصله با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت و قرائت فاتحه، به شکرانه این موفقیت مهم، به روح پاک و مطهر شهیدان ادای احترام کردند.
تیم فوتبال مس سونگون در هفته پایانی این مسابقات هفته آینده در دیداری تشریفاتی در خانه تیم ملکان به میدان می‌رود.

امیرمهدی مقدمی، ابوالفضل نظامی، عطا صالح‌نیا، امیررضا نجفی، ابوالفضل حسین تالاری، صدرا خوشخو، یوسف یوسفی، علیرضا فرجامی، عرفان رشتبری، ولی اکبری، مهدی گلشنی، مهدی محمدپور، امیر بابایی، امیر نوروزی، ائلشن حسین‌پور، امین ساجدی، امیرمحمد عبادی، معین گنجه، مهدی عابدینی و امیر پورحمزه بازیکنان تیم مس سونگون در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =