کد خبر : 10988
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۲

فقر فضای سبز تبریز بزرگترین مشکلی است که باید به فکر راه حل آن باشیم

فقر فضای سبز تبریز بزرگترین مشکلی است که باید به فکر راه حل آن باشیم

شهردار تبریز گفت: باور کرده ایم که تبریز به فقر فضای سبز دچار است و این بزرگترین مشکلی است که باید به فکر راه حل آن باشیم. به گزارش آوای سهند، ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری پروژه پل ارتباطی یاشیل کورپو با بیان اینکه فعالیت های  امروز شهرداری مثل پروژه های عمرانی و… 

شهردار تبریز گفت: باور کرده ایم که تبریز به فقر فضای سبز دچار است و این بزرگترین مشکلی است که باید به فکر راه حل آن باشیم.

به گزارش آوای سهند، ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری پروژه پل ارتباطی یاشیل کورپو با بیان اینکه فعالیت های  امروز شهرداری مثل پروژه های عمرانی و…  برای این است چنین نتیجه های لذت بخشی بگیریم، گفت: شهرداری برای اجرای پروژه های خود هیچگونه سهمیه دولتی ندارد و هرچه برای تهیه اهن و اسفالت پرداخت می شود از بودجه خود شهرداری است.

وی ضمن تشکر از شهردار منطقه دو و معاونت عمرانی شهرداری تبریز در راستای اتمام موفقیت آمیز پروژه پل ارتباطی یاشیل کورپو، اظهار داشت: از ابتدای پروژه تا امروز که به اتمام رسیده است تلاش های بسیاری شده است.

شهین باهر با بیان اینکه  شورا از ابتدا برنامه ریزی های لازم جهت افزایش سرانه فضای سبز را انجام داده است، اذعان داشت: باور کرده ایم که تبریز به فقر فضای سبز دچار است و این بزرگترین مشکلی است که باید به فکر راه حل آن باشیم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه برای گسترش فضای سبز نهایت تلاش خود را خواهیم کرد، گفت: در این راستا هشت پارک های محله ای را افتتاح کرده ایم ودر ماه های آتی ۲۱ پارک دیگر بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: قبلا به غیر از پارک ائل گلی،  پارک محله دیگری با وسعت بزرگ در تبریز نداشتیم، اما امروزه شاهد توسعه مثبت تفرجگاه عینالی هستیم که صد البته توسعه آن  در جهت رفاه و تفریحات مردم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پارک عباس میرزا ۵۰۰ هکتار مساحت دارد و در برنامه داریم تا پایان سال ۹۷ جاذبه های تفریحی و گردشگری ان را افزایش دهیم زیرا مساحت ان بزرگتر از ائل گلی است و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا مردم را جذب خود کند.

شهین باهر با بیان اینکه این فضا برای منطقه جنوبی شهر فضای خوبی است ، گفت: جنوب تبریز،  منطقه توسعه تبریز است و این پل اتصال بافت مسکونی به فضای سبز را در این منطقه ممکن کرد.

وی بیان کرد:  وعده دادیم امسال هر هفته یک پروژه افتتاح کنیم ، پس لازم می دانم از افتتاح بزرگترین کارخانه تولید اسفالت در تبریز که فردا مراسم برگزار خواهپ شد خبر بدهم.

وی افزود: این کارخانه تمامی اسفالت مورد نیاز شهر را تامین می کند و بسیاری از نیاز های ما را رفع خواهد کرد و علاوه بر این موضوع کیفیت اسفالت دست خودمان خواهد بود و مطمئن باشید بهرین کیفیت را خواهد داشت.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام ریخت و پاش های بیهوده حذف شده است و این امر باعث شده است  امروز به عنوان کلانشهری‌که کارهای روزمره را به راحتی انجام می دهند، شناخته شویم، گفت: لقب هایی همچون شهر تبریر تمیز ترین کشور، مطلوب ترین شهر برای زندگی،
شهر بدون معتاد متهاجر و کارتون خواب است،  نشانه تلاش کارمندان شهرداری و دیگر سازمان ها است.

نصوی خاطرنشان کرد: تمام ارزو و هدف ما شاد بودن و امیدواری داشتن مردم تبریز است، ما  روزهای سخت تر  از این را دیده ایم، جنگ دیده ایم، مشکلات اقتصادی و… چیزی نیست و با کمک مردم از پس ان برمی اییم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 13 =