کد خبر : 1109
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۱۷

فعالیت‌های فرهنگی، فرصتی برای تمرین مسئولیت‌پذیری در دانشجویان است

فعالیت‌های فرهنگی، فرصتی برای تمرین مسئولیت‌پذیری در دانشجویان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت فعالیت‌های فوق برنامه دانشجویی، فرصتی برای تمرین مسئولیت‌پذیری در میان دانشجویان فعال فرهنگی است. به گزارش نگاه بنقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدحسین صومی در آیین افتتاح هفته فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تجلیل و تقدیر از زحمت کشان بی ادعا، گفت: افتخار می‌کنم در دانشگاهی مسئولیت دارم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت فعالیت‌های فوق برنامه دانشجویی، فرصتی برای تمرین مسئولیت‌پذیری در میان دانشجویان فعال فرهنگی است.

به گزارش نگاه بنقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدحسین صومی در آیین افتتاح هفته فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تجلیل و تقدیر از زحمت کشان بی ادعا، گفت: افتخار می‌کنم در دانشگاهی مسئولیت دارم که بزرگانی از عرصه‌های علم و اندیشه در این فضا رشد کرده و برای این خطه افتخار آفریده‌اند، امروزه نقش بی بدیل فارغ‌التحصیلان و اساتید این دانشگاه در پیشرفت علمی کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: در آموزه‌های دینی بر یاری رساندن به یکدیگر در کارهای نیک و تقوا تاکید شده است و فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر یکی از عمل‌های خیر و نیک می باشد، در همین راستا دانشگاه تمام تلاش خود را برای بسترسازی فعالیت دانشجویان پر تلاش فرهنگی خود به کار می‌گیرد.

صومی گفت: خدمت بی ادعا آرمان ما می باشد و امیدواریم بعد از گذران دوران خدمت و ورود به دوران بازنشستگی بتوانیم بگوییم هر آنچه در توان داشتیم به کار برده و در مسیر خدمتگزاری به جامعه از چیزی فروگذار نکردیم.

وی با تجلیل از فعالیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان گفت: این دانشجویان مسئولیت‌پذیری را تمرین می‌کنند، اینکه دانشجویی  که در کنار تحصیل، فعالیت های فوق برنامه فرهنگی نیز دارند، جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ در کنار سایر ابعاد حرکت کند حاصل آن تربیت افراد رشد یافته چند بعدی خواهد بود که علاوه بر رشد علمی در زمنیه های دیگر فرهنگی و اجتماعی نیز در جامعه حرفی برای گفتن خواهند داشت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =