کد خبر : 39474
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

مگر خریدها با لیست خمز نبود؟

عقد و فسخ شجاعی با تراکتور؛ غیرموجه!

عقد و فسخ شجاعی با تراکتور؛ غیرموجه!
شنیده می‌شود که مسئولان باشگاه تراکتور خواهان قطع همکاری با بازیکن تازه‌وارد این تیم هستند.

به گزارش نگاه بنقل از آناج، درحالی اغلب رسانه‌ها از قطعیت حضور محمد نادری در تراکتور صحبت می‌کنند که در صورت وقوع این اتفاق یا تراکتور باید قید جذب مهاجم خارجی را بزند و یا برای جذب مهاجم خارجی و محمد نادری که یکی باید خارج از پنجره نقل‌وانتقالاتی باشد، نام یک بازیکن بزرگسال باید از فهرست تیم خارج شود.

اما در شرایطی که گمان می‌رفت نام بازیکنی که ممکن است از لیست خارج شود، باتوجه به ایجاد حواشی فراوان سعید آقایی باشد، درنهایت مشخص شد که مدیران تیم سرخ‌پوش پیشنهاد فسخ قرارداد را به علی شحاعی خرید جدید خود داده‌اند و این بازیکن چپ‌پا هم از انجام این کار امتناع کرده است.

در رابطه با شجاعی که با تیتر درشت «شجاعی دیبالا به تراکتور پیوست» توسط رسانه صاحب‌نام معرفی شد، گفته می‌شود که وی نتوانسته رضایت فنی سرمربی تراکتور را جلب کند و پاکو بابت این خرید متعجب شده است. این درحالی است که هوشنگ نصیرزاده در استوری اینستاگرامی خود مدعی شده بود همه بازیکنانی که جذب تراکتور شده و یا از این تیم جدا خواهند شد با نظر مستقیم پاکو خمز خواهد بود! البته این موضوع تنها ادعای نصیرزاده نیست که عکس آن رخ داده است.

اینکه شجاعی نخواهد قراردادش را فسخ کند، موضوعی است که می‌توان به این بازیکن کاملاً حق داد چراکه آزمون و خطا طبیعتاً برای قبل عقد قرارداد است. اما اگر دیبالا! قبول به فسخ کند، ضرر و زیان ناشی از این موضوع بر عهده چه کسی است؟ تا کی تراکتور باید از این موارد ضربه بخورد و مدیران تکراری و امتحان پس داده در مقاطع مختلف این مشکلات را ایجاد کنند؟

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =