کد خبر : 41256
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

امکان سنجی برای احیاء جاذبه های گردشگری حوزه جنوب غرب تبریز

امکان سنجی برای احیاء جاذبه های گردشگری حوزه جنوب غرب تبریز
شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: احیاء چشمه های قدیمی به عنوان مهمترین جاذبه های گردشگری منطقه می تواند نقش مهمی در توسعه عمرانی و فرهنگی و اجتماعی این بخش از شهر داشته باشد.

به گزارش نگاه، اصغر آدی‌بیگ در بازدید از چشمه طبیعی رواسان و باغات اطراف و تحت تملک شهرداری اظهار کرد: ساماندهی  اطراف چشمه رواسان در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به مدیریت آب چشمه و استفاده بهینه از این منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و یخ زدگی و لغزندگی مسیر در زمستان و مشکلات تردد برای اهالی، گفت: جدول گذاری و آبرو سازی در اطراف چشمه رواسان در راستای هدایت آبهای سطحی و پیشگیری از هدر رفت آب این چشمه اقدامی ضروری است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه در راستای مطالبات مردمی و توسعه فضای سبز در جنوب غرب تبریز، گفت: عملیات احداث پارک محله ای با توجه به پتانسیل های طبیعی و جاذبه های موجود در این محل مورد بررسی قرار گرفته و برای سال آتی تصمیم گیری و اجرایی می شود.

وی با اشاره به رشد جمعیت و گستردگی بی رویه شهرها، عنوان کرد: بی تردید نیاز شهروندان جهت دسترسی به فضای سبز بیشتر شده به طوری که از مهم ترین برنامه های شهرداری منطقه ۷ تبریز ایجاد و افزایش سرانه فضاهای سبز در قالب پارک های محله ای است.

آدی بیگ گفت: با ایجاد پارک های محله ای می توان زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده ها فراهم آورد.

 

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =