کد خبر : 30269
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

صبامهر نشان داد تبریز در فوتبال بانوان پتانسیل بالایی دارد

صبامهر نشان داد تبریز در فوتبال بانوان پتانسیل بالایی دارد

ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان صبامهر تبریز می‌گوید که این تیم در فصل جدید لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با هدف صعود به لیگ برتر وارد مسابقات خواهد شد.

به گزارش نگاه، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور با شرکت ۸ تیم از فردا (جمعه اول بهمن ماه) آغاز می‌شود و تیم صبامهر به عنوان نماینده تبریز و استان در این رقابت‌ها حضور دارد.

طبق برنامه اعلام شده، بانوان فوتبالیست تبریزی در نخستین بازی خود روز شنبه از ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید توانا تبریز مقابل تام اصفهان به میدان خواهند رفت.

آیسان نظامی‌خواه، ملی‌پوش تیم صبامهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: از زمان بازگشتم از اردوی تیم ملی تمریناتم را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کرده‌ام و از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

این بازیکن در مورد تمدید قراردادش با صبامهر اعلام کرد: من امسال از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشتم و با یکی از همین باشگاه‌ها قرارداد بسته بودم که با توجه به حضور صبامهر در لیگ یک قراردادم را لغو کردم و بار دیگر در خدمت تیم شهرم خواهم بود.

نظامی‌خواه خاطرنشان کرد: ما در فصل گذشته با وجود اینکه برای اولین بار در لیگ بانوان شرکت کرده بودیم، توانستیم به مرحله نهائی صعود کنیم که بروز برخی مسائل باعث شد تا از رسیدن به لیگ برتر بازمانیم.

وی با بیان اینکه عملکرد صبامهر نشان داد که تبریز در فوتبال بانوان پتانسیل خوبی دارد، خواستار شد: انتظار داریم تا باشگاه صبامهر و مالک محترم باشگاه که با هزینه شخصی تیمداری می‌کند، مورد توجه مسئولان و اصحاب رسانه استان قرار گرفته و پشتیبانی شود.

بانوی جوان فوتبال تبریز در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت‌های والدین خود و مسئولان باشگاه صبامهر از فوتبال بانوان ابراز امیدواری کرد تا این تیم در دومین حضورش در مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور با استفاده از تجربه فصل گذشته و تلاش مجموعه باشگاه به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.

گفتنی است، «مهرداد میرزائی‌پور» مالک باشگاه صبامهر تبریز است و «نسیم پروین» مربی جوان فوتبال تبریز هدایت تیم بانوان این باشگاه در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌ها کشور را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + یک =