کد خبر : 39282
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

مروری بر فعالیت‌های هفته گذشته شهرداری منطقه ۷ تبریز

مروری بر فعالیت‌های هفته گذشته شهرداری منطقه ۷ تبریز

شهرداری منطقه ۷ تبریز در طول هفته گذشته همچون هفته های پیشین، فعالیت های عمرانی و خدماتی، فرهنگی و ورزشی قابل توجهی داشته است.

به گزارش نگاه بنقل از شهریار، پیشبرد اهداف توسعه ای و ارائه خدمات مطلوب به منظور ایجاد رضایت مندی در بین شهروندان، مهمترین هدف مجموعه مدیریت شهری منطقه ۷ است، به همین منظور این منطقه در طول هفته گذشته فعالیت های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی متعددی را به انجام رسانده که به شرح عملکرد آن می پردازیم.

فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه۷ تبریز

شهرداری منطقه ۷ مطابق رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد را در نقاط مختلف شهر در دستور کار خود قرار داده است.

آسفالت ریزی خیابان ابوذر با ۱۵۰ تن آسفالت، کوی گلبرگ رواسان با ۲۰۰ تن، محله آخماقیه با ۱۰۰ تن، کوچه توحید رواسان با ۵۰ تن، کوی نیروی هوایی ۱۲ شهرک اندیشه با ۲۵۰ تن، شهرک اندیشه با ۱۱۰ تن آسفالت به اجرا درآمده است.

کاتر زنی و زیرسازی آسفالت در شهرک رازی به طول مسیر حدود ۳۰۰ متر وعرض ۱۶ متر به اجرا درآمده و این مسیر آماده آسفالت ریزی است.

اقدامات نهایی احداث ساختمان خدماتی در باغ خانواده رواسان که پیشرفت ۷۰ درصدی دارد، از دیگر فعالیت های معاونت فنی و عمرانی منطقه است که در طول هفته گذشته به انجام رسیده است.

کاروان شادی غدیر از پارک مهر ولایت اندیشه به طرف آستان مقدس امازاده سید محمد کججانی

برپایی کاروان شادی غدیر از پارک مهر ولایت شهرک اندیشه به طرف آستان مقدس امازاده سید محمد کججانی و جشن غدیر در مقابل مسجد امیرالمومنین آخماقیه از دیگر برنامه های این عید بزرگ شیعیان بود که توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز برگزار شد.

برپایی میز خدمت در مسجد مهدی موعود

میز خدمت شهرداری منطقه ۷ تبریز، با هدف ارائه خدمت به محلات و بررسی مطالبات شهروندان و ساکنان منطقه با حضور اعضای شورای شهر و شهردار تبریز هفته گذشته در مسجد مهدی موعود(عج) در شهرک شهید باکری برگزار شد.

اجرای “طرح نگهداشت شهری” توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

به منظور ارائه خدمات مضاعف رفاهی به شهروندان و ساکنان سطح حوزه این منطقه، “طرح نگهداشت شهری” همچنان اجرایی می شود.

پاکسازی و شست و شوی مبلمان شهری، ساماندهی، پاکسازی و شست و شوی باکس های زباله، شست و شو و رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها و تابلوهای ترافیکی سطح منطقه در طول هفته گذشته بی وقفه انجام شده و لکه‌گیری و چاله زدایی معابر، حذف موانع فیزیکی و جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی، امحاء دیوار نوشته و سفیدکاری دیوارها، ترمیم جداول و پل ها و همسطح سازی دریچه ها، لایروبی جوب ها و کانال ها، رفع و ساماندهی سدمعبر و … از جمله خدمات شهرداری منطقه در حوزه نگهداشت شهر است.

بررسی مشکلات اهالی جنوب غرب تبریز

دیدار مردمی ساکنان جنوب غرب تبریز با شهردار منطقه ۷ روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل شهرداری منطقه برگزار و همچنین شهروندان سطح حوزه به صورت مستقیم با ارسال پیامک و یا ارتباط از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۴۰۹۲۸۸۶۲ می توانند مشکلات و یا پیشنهادات خود را برای شهردار منطقه طرح کنند.

دیدار شهردار با مادر شهید محمود محمد نژاد

در طول هفته گذشته شهردار منطقه ۷ و معاونان و مدیران این منطقه با مادر شهید والامقام محمود محمد نژاد دیدار و ضمن قرائت فاتحه به روح مطهر این شهید، از مادر وی تجلیل کردند.

غربالگری رایگان دیابت و فشار خون

با توجه به اهمیت آگاهی افراد نسبت به بیماری دیابت و روش‌های پیشگیری و کنترل این بیماری، طرح غربالگری شامل کنترل قند خون و فشار خون توسط شهرداری منطقه در محله سکی لر آخماقیه با هدف ارتقا سطح سلامت و داشتن زندگی سالم برای عموم شهروندان به صورت رایگان اجرا شد.

سایر فعالیت های شهرداری منطقه ۷ تبریز

برگزاری سلسله نشست های تربیتی، اجتماعی و خانوادگی، برگزاری همایش پیاده‌روی و کوهپیمایی شهروندان منطقه، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در بوستان قرآن، از سایر فعالیت های این منطقه در طول هفته گذشته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =