کد خبر : 34859
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

آسفالت‌ریزی چهار هزارو ۷۵۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

آسفالت‌ریزی چهار هزارو ۷۵۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع چهار هزار و ۷۵۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش نگاه بنقل از شهریار، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیا است که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی معابر گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع یک هزارو ۳۰۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای ولیعصر، عباسی، احمدآباد و… در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۳۰۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا معابری همچون زعفرانیه و محلات متصل به آن، تداوم آسفالت ریزی کوی رضوان و… آسفالت‌ریزی شد.

منطقه ۳

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع ۱۸۰ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

آسفالت ریزی کوچه فرهنگ در چرنداب و بن بست ۱۴ در خیابان شریعتی در سطح منطقه از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۳ در این راستا بوده است.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۴۵۰ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

خیابان‌های ۲۲ بهمن (کوی اسلامی و کوچه‌های تابعه)، شهید باکری (کوی شهید پاشایی و کوچه رضوان)، بلوار آذربایجان و زمین‌های بازی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر از جمله خیابان‌ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری اساسی و آسفالت‌ریزی شده است.

منطقه ۵

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۵ تبریز آسفالت ریزی ۹۵۰ تنی را به ثمر رسانده که عمده آن در محور تبادل امام علی(ع) بوده است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۴۳۳ تن آسفالت مسیرهای این منطقه را آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.

عملیات بهسازی معابر این هفته در شهرک شهید دکتر بهشتی، قراملک، شهرک امام خمینی (ره) و جاده سنتو به صورت لکه‌گیری و ترمیم آسفالت و در کوی صنعت قراملک به صورت آسفالت‌ریزی اساسی انجام پذیرفت.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۴۸ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

لکه گیری آسفالت در مسیرهای خیابان رسالت و شهرک اندیشه و آسفالت ریزی کوی بعثت در خلجان طی هفته گدشته توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۸

در این بین شهرداری منطقه ۸ تبریز طی هفته گذشته ۲۸۰ تن آسفالت ریزی در دستور کار داشته است.

آسفالت ریزی کوچه های کوچه های حاج احتشام واقع در خیابان شهید بهشتی، مجتمع وصال و مسیر خیابان رضانژاد توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز نیز طی هفته گذشته ۱۸۹ تن آسفالت ریزی را در دستور کار خود قرار داده است. بر این اساس محلات بهاران ۲، بوستان ششم، رز ۳، اطراف مسجد امام علی (ع) و بخشی از ورودی فتح آباد، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی شده است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز ۴۱۰ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داده است.

تداوم آسفالت ریزی محلات مختلف سطح منطقه از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته گذشته بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =