کد خبر : 37449
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز:

ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر برنامه‌های اولویت‌دار خدمات شهری است

ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر برنامه‌های اولویت‌دار خدمات شهری است
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز رفع سد معبر خودرویی و جمع آوری وانت بارهای سد کننده معابر عمومی را از برنامه‌های دائمی نیروهای خدمات شهری اعلام کرد.

 جواد صدیقی در جلسه هماهنگی با رئیس بنیاد تعاون ناجای آذربایجان شرقی و رئیس یگان حفاظت شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: همگامی و همراهی سایر نهادهای مسئول در حوزه رفع سد معبر خودرویی با شهرداری و نیروی انتظامی برای به نتیجه رساندن این مسئله ضروری است.

صدیقی افزود: به دنبال ایجاد روزبازارها، عصربازارها و شب بازارها برای ساماندهی دستفروشان هستیم و قطعا ساماندهی دستفروشی و بساط گستری باعث بهبود چهره شهر و رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر ضرورت استفاده از لباس فرم توسط نیروهای تشخیص مزاحمت شهرداری گفت: تشخیص مزاحمت و صدور اخطاریه به مشاغلی که به نوعی باعث مزاحمت در سطح شهر می شوند جزو ماموریت هایی است که باید توسط مناطق به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

معاون شهردار تبریز با اشاره به تعامل خوب نیروی انتظامی و شهرداری در امر جمع آوری خودرویی افزود: در نتیجه تعامل خوب و همکاری تنگاتنگ شهرداری و نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی در جمع آوری خودروهای متخلف مسدود کننده معابر صورت گرفته است و قطعا تداوم همراهی این دو نهاد خدمتگزار برای کسب رضایتمندی شهروندان اثرگذار خواهد بود

جلسه هماهنگی معاون شهردار تبریز با رئیس بنیاد تعاون ناجای آذربایجان شرقی و رئیس یگان حفاظت شهرداری تبریز با هدف تبیین و تقویت موفقیت در اجرای مامویت های شهرداری در زمینه رفع سد معبر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز برگزار شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − یازده =