کد خبر : 24929
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

ریاست هیات نجات غریق استان به یک زن رسید

ریاست هیات نجات غریق استان به یک زن رسید

مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان با معرفی یک زن به عنوان رئیس این هیات برگزار شد. به گزارش نگاه، مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی روز شنبه ۳۱ خرداد ماه به ریاست ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور برگزار شد و ساناز پورخورشیدی موفق شد

مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان با معرفی یک زن به عنوان رئیس این هیات برگزار شد.

به گزارش نگاه، مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی روز شنبه ۳۱ خرداد ماه به ریاست ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور برگزار شد و ساناز پورخورشیدی موفق شد به مدت ۴ سال ریاست این هیات را به عهده بگیرد.

پورخورشیدی متولد ۱۳۶۰ و دانشجوی دکتری تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است. او مربی شنا و ناجی غریق فعال در استان آذربایجان‌شرقی است که نائب رئیسی هیات را به عهده داشت.

پورخورشیدی

وی پس از انتخابش به این سمت ضمن قدردانی از اعتماد اعضای مجمع نسبت به خود، در سخنانش گفت: چشم‌انداز و برنامه‌های خود را اولویت دادن به امور ورزش بانوان و اجرای صحیح آیین‌نامه‌های فدراسیون و همچنین برنامه‌ریزی در جهت آموزش مربیگری و ارتقا جایگاه ناجیان غریق در استان عنوان کرد.

اتحاد جامعه نجات غریق و غواصی آذربایجان‌شرقی

ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور نیز در این جلسه با تشکر از زحمات رحیم عادل مقام رئیس سابق هیات استان، انتخاب پورخورشیدی به عنوان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی به خانواده نجات غریق و غواصی استان تبریک گفت.

وی در صحبت‌های خود به وحدت و اتفاق‌نظر حاصله در بین اعضای مجمع انتخاباتی اشاره و اظهار کرد: کسب حداکثر رای، مسئولیت و رسالت خانم پورخورشیدی را در مدیریت هیات استان آذربایجان‌شرقی سنگین می‌کند و انتخاب ایشان با حداکثر آرا نشان از اتحاد و اتفاق نظر اعضا با یکدیگر می‌باشد.

رئیس مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان با اشاره به اهمیت حضور بانوان در امور هیات‌ها انتخاب یک خانم به مسئولیت رئیس هیات استان را اقدامی خوب و شایسته دانست و افزود: برای داشتن هیاتی قوی باید از تمامی اعضای هیات، کاندیداهای محترم و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به نحو احسن استفاده مناسب شود.

نوری هیات‌‌های استانی را بازوان فدراسیون برشمرد و گفت: فدراسیون بدون هیات‌های استانی نمی‌تواند موفقیتی کسب کند و ما در فدراسیون همیشه حامی و پشتیبان هیات‌های استان‌های سراسر کشور بوده‌ایم و امیدوارم این موضوع به هیات‌های شهرستانی نیز تسری پیدا کند.

تبعات خطرناک کم‌کاری در تربیت ناجیان

ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک به پورخورشیدی بابت انتخاب به سمت رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گفت: اگر تنها ۲۰ درصد از برنامه‌ها و گفته‌های کاندیداها اجرایی و عملیاتی شود قطعا مشکلی در این هیات نخواهیم داشت.

وی افزود: من از تمامی کاندیداها می‌خواهم تا همکاری‌های لازم را با خانم پورخورشیدی به عنوان رئیس جدید هیات داشته باشند تا با همکاری جمعی بتوانید هیات استان را در رتبه‌های برتر کشوری قرار دهید.

بهتاج با اشاره به اهمیت و جایگاه مربیان و ناجیان غریق در رشته شنا و نجات غریق اشاره کرد: اگر در برخی از رشته‌ها امر آموزش مربیان به خوبی انجام نشود شاید در حیات و زندگی هیچ کس خللی وارد نشود اما کمترین کوتاهی و سُستی در امر تربیت ناجیان غریق موجب بروز حوادث جبران‌ناپذیر و بروز غریق می‌شود و کم‌کاری در تربیت و احراز صلاحیت ناجیان تبعات خطرناکی برای جان انسان‌ها دارد.

نایب رئیس مجمع هیات نجات غریق و غواصی استان عنوان کرد: منتخب جدید با استفاده از خرد جمعی کاندیداها، می‌تواند در رعایت حق و حقوق ناجیان موفق عمل کند.

بهتاج درخاتمه ضمن با اهمیت شمردن حضور و بازدید از محل استخرها خواستار حضور فعال ناجیان دارای مجوز و کاربلد در محل استخرها شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − سه =