کد خبر : 17360
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

راه باقی مانده برای ملت و دولت “مقاومت” است / انتقاد صریح امام جمعه تبریز از قطع درختان آذربایجان

راه باقی مانده برای ملت و دولت “مقاومت” است / انتقاد صریح امام جمعه تبریز از قطع درختان آذربایجان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تنها راه باقی مانده برای دولت و ملت را “مقاومت” خواند. به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم دقایقی پیش در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی با حضور رئیس جمهور افزود: آذربایجان در تحکیم هویت ملی ایران نقشی پر رنگ، تاثیر گذار و غیر قابل

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تنها راه باقی مانده برای دولت و ملت را “مقاومت” خواند.

به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم دقایقی پیش در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی با حضور رئیس جمهور افزود: آذربایجان در تحکیم هویت ملی ایران نقشی پر رنگ، تاثیر گذار و غیر قابل انکار داشته است، این استان در برهه های مختلف همواره حافظ منافع کشور بوده و سینه سپر کرده است.

وی نهضت مشروطه را یادوار مقابله با استکبار خواند و اظهار داشت: نقش آذربایجان در مشروطه نشان داد این سرزمین کهن باید لذت آزادی را در یابد .

وی ادامه داد: آخرین گواه این قدرت، ایستادگی این مردمان در اشوب های دی ماه ۹۶ و تابستان ۹۷ بود.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: آذربایجان در این حوادث به عنوان نقطه ثقل عمل کرد و امید و شادی به همراه آورد.

حجت اسلام آل هاشم خطاب به رئیس جمهور گفت: از ریاست جمهوری ایران به خاطر سفر مجدد به استان و افتتاح طرح های مختلف تشکر می کنم؛ همدلی و هماهنگی های بسیار خوبی در میان مسئولان استانی حاکم است.

وی ادامه داد: وجود ذخایر زیر زمینی ، عشق به ورزش؛ همسایگی با کشورهای مختلف که با تقویت مناطق آزاد از آن استفاده می شود از جمله مزیت های این استان به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه به برخی چالش های استان نیز اشاره کرد و افزود: چالش هایی نظیر اشتغال، هزینه تحصیل، هزینه مسکن ، خصوصی سازی های بی معنا، پروژه راکد راه آهن میانه-تبریز، جاده های نیمه کاره ماند از جمله آزادراه تبریز سهند نوعی رکود ثروت به شمار می رود.

وی اضافه کرد: کمبود زیر ساخت های فرهنگی ،ورزشی، قطع درختان و ورود مواد آلاینده به آب ، ادامه طرح های احیای دریاچه ارومیه ، فراموشی صنایع مختلف ، کشاورزی، حاشیه نشینی، از مشکلات این استان است.

وی در خصوص راهکارها نی اظهار داشت: راهکارها ، حمایت نظام بانکی از تولید، تخصیص منابع ملی ، حمایت از نرم افزارهای داخلی، استفاده از ظرفیت منطقه آزاد ارس و رونق اقتصاد، پیگیری مصوبات سفر قبلی شما می باشد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 3 =