کد خبر : 31701
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

اعطای نشان مدیریت گام دوم انقلاب توسط دکتر بهروز خدمت فرماندار ملکان

اعطای نشان مدیریت گام دوم انقلاب توسط دکتر بهروز خدمت فرماندار ملکان

دکتر عارف بهروز دبیرکل کشوری جبهه مردمی گام دوم انقلاب در ادامه نشست‌های مختلف با مدیران و مسئولین کشوری و لشکری گام دوم‌ انقلابی با فرماندار محترم شهرستان ملکان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار جناب آقای قایلی فرماندار محترم شهرستان ملکان ضمن تشریح اهمیت استراتژیک بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت مشارکت بخشی مردم در تحقق این سند راهبردی ۴۰ ساله کشور تاکید کردند.

با وجود دشمنی های مختلف ابرقدرت‌ها علیه ایران عزیز و ملت سربلند این مرز و بوم اما ایران عزیز با وجود همه مشکلات همچنان مستقلانه و مستحکم به راه خود برای رشد و تعالی ایران عزیز ادامه می‌دهد.
فرماندار محترم ملکان تاکید کردند رمز پایداری و موفقیت ایران عزیز، استواری و اراده های خلل ناپذیر مردم به رهبری مقام معظم رهبری است که معظم له با هوشیاری و هوشمندی بی‌نظیر خود توانسته‌اند کشور را مقتدرانه به پیش ببرند و علیرغم همه تحریم‌ها و تهدیدات مختلف و مشکل سازی های داخلی اما همان دشمنان به خوبی درک کرده اند که اینک ایران قدرتمندترین کشور منطقه است و جرات کوچکترین حرکتی علیه ایران قدرتمند را ندارند.

شایان ذکر است فرماندار ملکان در طول مدت کوتاه حضورشان در منطقه در حوزه کنترل وضعیت عادلانه سهمیه آرد و بررسی روند کاری نانوایی های منطقه تاثیر به سزایی داشته و تمام سهمیه های واگذاری دولت قبل را کنترل و بازنگری کردند که بسیار تاثیر گذار بوده و رضایتمندی مردم شده است.

جذب سرمایه گذار برای تولید اتوبوس از دیگر فعالیتهای مهم جناب مهندس قایلی میباشد .

در ادامه این دیدار و در امتداد فعالیت‌های مشارکت بخشی مردم در حکمرانی با شاخص بیانیه گام دوم‌ انقلاب و تقدیر از مدیران گام دوم انقلابی کشوری و لشکری ، جناب دکتر بهروز دبیرکل کشوری جبهه مردمی گام دوم‌ انقلاب نشان “مدیریت گام دوم انقلاب” را تقدیم فرماندار محترم شهرستان ملکان نمودند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =