کد خبر : 17066
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۴۵

دو ستاره مطرح پرسپولیس و استقلال در راه تبریز

دو ستاره مطرح پرسپولیس و استقلال در راه تبریز

کهکشانی‌های فوتبال ایران در پی جذب دو ستارۀ مطرح استقلال و پرسپولیس هستند. به گزارش سهند، مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای تراکتور تبریز  برای تقویت هرچه بیشتر تیمش قصد دارد دو ستارۀ جاماندۀ استقلال و پرسپولیس را جذب کند. دنیزلی از مسئولان تیم تبریزی درخواست کرده تا پیشنهاداتی را به چشمی و سروش ارائه دهند. روزبه

کهکشانی‌های فوتبال ایران در پی جذب دو ستارۀ مطرح استقلال و پرسپولیس هستند.

به گزارش سهند، مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای تراکتور تبریز  برای تقویت هرچه بیشتر تیمش قصد دارد دو ستارۀ جاماندۀ استقلال و پرسپولیس را جذب کند. دنیزلی از مسئولان تیم تبریزی درخواست کرده تا پیشنهاداتی را به چشمی و سروش ارائه دهند.

روزبه چشمی سودای حضور در اروپا را در سر دارد اما اکنون پیشنهادی را پیشِ‌روی خود نمی‌بیند و استقلال هم لیست لیگ برتری خود را بسته است و سروش رفیعی هم از سوی کالدرون در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته و در حال انجام مذاکرات نهایی با سرخ‌پوشان برای جدایی می‌باشد.

باید دید که آیا تراکتور قادر به جذب این دو بازیکن خواهد بود و می‌تواند ضربۀ سنگینی را با جذب این دو هافبک نا‌دار به استقلال و پرسپولیس و هواداران‌شان وارد آورد یا اینکه این دو بازیکن مقصدهای دیگری را برای ادامۀ فوتبال خود انتخاب می‌کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 19 =