کد خبر : 3958
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

حاجی زاده بخشایش و نام نویسی متفاوت

حاجی زاده بخشایش و نام نویسی متفاوت

حاجی زاده بخشایش و نام نویسی متفاوت رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز روز جمعه را برای نام نویسی در انتخابات شورای پنجم برگزید؛ روزی که از نظر خیلی از ثبت نام کنندگان شاخص، روز تعطیل و استراحت به شمار می رفت.  چهره ی جوان و رسانه ای ورزشی شورا، حوالی ظهر بدون

حاجی زاده بخشایش و نام نویسی متفاوت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز روز جمعه را برای نام نویسی در انتخابات شورای پنجم برگزید؛ روزی که از نظر خیلی از ثبت نام کنندگان شاخص، روز تعطیل و استراحت به شمار می رفت.

 چهره ی جوان و رسانه ای ورزشی شورا، حوالی ظهر بدون هیاهو و جمع چند نفره، با همراهی فقط یک نفر وارد تالار نام نویسی فرمانداری شد؛ همسرش، خانم میرزایی (که خود نیز گه گاهی در عرصه ی رسانه قلم میزند)؛ کاری که دست کم در میان چهره ها و نیز اعضای کنونی شورا سابقه نداشت.

photo_2017-03-25_13-04-21

 

حاجی زاده در این باره می گوید: در نامزدی دوره ی چهارم همسرم مشوق اصلی ام بود. در این دوره نیز وقتی با هم نشستیم و تصمیم گرفتیم برای شورای پنجم هم ثبت نام کنم در کنارش تصمیم دیگری هم گرفتیم و آن این که این دوره همسرم در نام نویسی هم همراهی ام کند.

جوان شوخ طبع شورای شهر تبریز صحبت خودش رو این طور ادامه می دهد: من در خانه هم عضو شورای دونفره ی منزل هستم البته بدون ریاست هیچ کمیسیونی! چون تمام ریاست ها مختص عضو دیگر، یعنی همسرم است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز با همه ی این حرف ها تاکید دارد: دور از هرگونه شعارزدگی، تبریز برای آبادی و پیشرفت و رسیدن به شاخص های مطلوب، احتیاج به مشارکت عموم شهروندان از جمله بانوان تبریزی دارد که همواره در صحنه های  تصمیم گیری و تصمیم سازی باید حضوری فعال و مؤثرتر داشته باشند.

2/5 - (1 امتیاز)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =