کد خبر : 7538
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۳

حاتمی سومین خروجی تراکتورسازی می‌شود؟ ‌

حاتمی سومین خروجی تراکتورسازی می‌شود؟ ‌

جدایی مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز از این تیم تقریباً قطعی شده است. به گزارش آوای سهند پس از جدایی محمد ابراهیمی و محمد ایران‌پوریان از تیم تراکتورسازی، حالا فرزاد حاتمی هم قرار است از این تیم جدا شود. فرزاد حاتمی که در مقاطع مختلف سابقه پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را دارد، سه فصل پیش به همراه امیر

جدایی مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز از این تیم تقریباً قطعی شده است.

به گزارش آوای سهند پس از جدایی محمد ابراهیمی و محمد ایران‌پوریان از تیم تراکتورسازی، حالا فرزاد حاتمی هم قرار است از این تیم جدا شود.

فرزاد حاتمی که در مقاطع مختلف سابقه پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را دارد، سه فصل پیش به همراه امیر قلعه‌نویی به این تیم آمد و بعد از رفتن قلعه‌نویی هم به کارش در تبریز ادامه داد.

حالا قرارداد فرزاد حاتمی با تراکتورسازی به اتمام رسیده و گویا دو طرف تمایلی به ادامه همکاری با یکدیگر ندارند و به همین خاطر قرارداد این مهاجم تمدید نخواهد شد. حاتمی الان بازیکن آزاد به حساب می‌آید.

علاوه بر حاتمی، کیانی هم به خاطر مشکلاتی که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی پیدا کرده، به احتمال زیاد از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

به این ترتیب، کیانی، ابراهیمی، ایران‌پوریان و حاتمی که جزو معدود بازیکنان بزرگسال و باتجربه تراکتورسازی در فصل گذشته به حساب می‎آمدند، در لیگ هجدهم در تیم دیگری توپ خواهند زد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 15 =