کد خبر : 40929
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی جامعه جهانی را بیدار کرده است

جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی جامعه جهانی را بیدار کرده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناخت و بیداری جهان از چهره واقعی و ذات رژیم صهیونیستی گفت: این شناخت و بیداری نتیجه سال‌ها آرمانخواهی ایرانیان و جبهه مقاومت است.

به گزارش نگاه، «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز با بیان اینکه ۴۰ روز از آغاز جنگ غزه گذشته و صهیونیست‌ها دست به جنایت‌هایی زده‌اند که نمونه ندارد، افزود: حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و یورش زمینی به بیمارستان شفا، حاکی از شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، بی‌آبرویی بزرگ برای صهیونیست‌‌ها و عمل ضدانسانی این رژیم است.

وی با اشاره به آغاز دور جدید بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: جنایت‌های وحشیانه و کم‌سابقه این رژیم، جامعه جهانی را بیدار کرده است و اگر روزی ایران تنها حامی فلسطین و مردم غزه بود اکنون جهان از خواب بیدار شده و ذات رژیم صهیونیستی را شناخته است.

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: این شناخت فراگیر جهانی حتی در شهرهای اروپایی، نتیجه سال‌ها آرمانخواهی ایرانیان و جبهه مقاومت فلسطین است و در زمان کنونی همه یکصدا این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند.

آل‌هاشم، با بیان اینکه جنگ غزه ترسیم‌کننده مرزهای انسانیت است، ادامه داد: هیچ انسان آزاده‌ای در برابر جنایات عریان صهیونیست‌ها، نمی‌تواند جانب دار جنایتکاران باشد و نباید اجازه داد که برخی سیاستمداران جای شهید و جلاد را عوض کنند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 18 =