کد خبر : 23563
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

تکذیب مذاکره تراکتور با مدافع پرسپولیس/ قرارداد جفرسون فسخ نشده است

تکذیب مذاکره تراکتور با مدافع پرسپولیس/ قرارداد جفرسون فسخ نشده است

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد این باشگاه فعلاً با هیچ بازیکنی برای فصل آینده مذاکره نکرده است. به گزارش نگاه، میرمعصوم سهرابی پس از جلسه باشگاه‌های لیگ برتر با مدیران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این جلسه درباره رأی‌هایی که از سوی فیفا صادر شده بود، صحبت کردیم. همچنین آسیب‌شناسی صورت گرفت درباره پرونده‌هایی که

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد این باشگاه فعلاً با هیچ بازیکنی برای فصل آینده مذاکره نکرده است.

به گزارش نگاه، میرمعصوم سهرابی پس از جلسه باشگاه‌های لیگ برتر با مدیران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این جلسه درباره رأی‌هایی که از سوی فیفا صادر شده بود، صحبت کردیم. همچنین آسیب‌شناسی صورت گرفت درباره پرونده‌هایی که باشگاه‌های ایرانی در فیفا دارند و اینکه چرا در اکثر پرونده‌ها باشگاه‌های ایرانی شکست می‌خورند‌. همچنین در مورد بحث صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها نیز گفته شد اگر باشگاه‌ها معوقات خود را پرداخت نکنند در این زمینه نیز به مشکل خواهند خورد.

وی افزود: همان‌طور که می‌دانید فدراسیون فوتبال نیز امسال به خاطر صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها جریمه شد، به همین دلیل از این به بعد در این مورد کمی سخت‌گیرانه‌تر برخورد خواهد شد. در مورد مبالغ قرارداد بازیکنان و مطالبات آنها نیز مقرر شد از این به بعد باشگاه‌ها دقت بیشتری کنند. به طور کلی به نظرم جلسه خوبی بود و ان‌شاءالله از این به بعد شاهد رأیی علیه باشگاه‌های کشورمان نباشیم.

سرپرست باشگاه تراکتور در ادامه تصریح کرد: پیشنهاد ما این بود که آسیب‌شناسی شود که چرا اکثر رأی‌ها علیه باشگاه‌های ایرانی صادر می‌شود. سپس هم باید چارچوبی تهیه شود و در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد تا باشگاه‌ها در چارچوب آن با بازیکنان قرارداد ببندند.

سهرابی درباره تمدید قرارداد ساکت الهامی نیز بیان کرد: با توجه به نتایج خوبی که تراکتور با الهامی کسب کرده بود و روند رو به رشد تیم‌مان، هیئت مدیره رضایت کاملی از عملکرد الهامی داشت و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا قرارداد او تمدید شود. امیدواریم با حمایت هواداران و بازیکنان خوبی که داریم در ادامه لیگ نتایج مدنظر کسب شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مسعود شجاعی احتمال دارد به عنوان مربی – بازیکن در تیم تراکتور حضور داشته باشد، گفت: این موضوع را من اکنون می‌شنوم! شجاعی بازیکن خوب ما و کاپیتان تیم ملی است و یکی از بهترین بازیکنان لیگ محسوب می‌شود.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر نیز توضیح داد: درست است که جام اهمیت دارد و ما هم در دو جام مدعی هستیم، ولی برای ما جان انسان‌ها مهمتر است. هر تصمیمی ستاد ملی مبارزه با کرونا بگیرد حتماً به نفع مردم است و ما هم تابع آن هستیم.

سهرابی در مورد بحث کسر قرارداد بازیکنان نیز گفت: شیوه‌نامه‌ای در این خصوص از سوی فیفا ارائه شده است، اما فکر می‌کنم این شیوه‌نامه در فوتبال ما کمی به مشکل بخورد. همان‌طور که می‌دانید قرارداد لیگ‌های معتبر دنیا براساس حقوق ماهیانه بسته می‌شود، اما قرارداد بازیکنان ما فصلی است، به همین خاطر شیوه‌نامه فیفا باید بررسی و بومی‌سازی شود. بعد از آن هم هر تصمیمی فدراسیون ما بگیرد تابع آن هستیم.

وی در واکنش به شایعه مذاکره باشگاه تراکتور با محمد انصاری، مدافع پرسپولیس گفت: ما در کوران مسابقات لیگ هستیم و تمرکزمان روی لیگ است. پس از پایان مسابقات اگر ساکت الهامی لیست بدهد قطعاً اقدام خواهیم کرد، اما تا الان با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم. تمرکز ما روی ادامه مسابقات است. ما بازیکنان خوبی داریم.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره قرارداد بازیکنان این تیم برای فصل بعد نیز عنوان کرد: اکثر بازیکنان ما با باشگاه قرارداد دارند.

وی درباره جفرسون یوری و شایعه فسخ قرارداد او تأکید کرد: ما قرارداد هیچ بازیکنی را فسخ نکرده‌ایم. این بازیکن به دلیل اتفاقات پیش آمده از ما مرخصی می‌خواست که ما هم با توجه به تعطیلی لیگ با آن موافقت کردیم. قرار است با شروع تمرینات هم به ایران برگردد.

سهرابی در رابطه پرونده شکایت بازیکنان خارجی این تیم بیان کرد: سه بازیکن از ما به فیفا شکایت کردند که ما هم گراند رأی (اصل رأی) آنها را خواستیم. بعد از تهیه مستندات نیز می‌توانیم به رأی صادره اعتراض کنیم. فکر می‌کنم رسیدگی به این پرونده‌ها چهار یا پنج ماه زمان می‌برد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود جفرسون یوری، مدافع برزیلی تراکتور قرارداد خود را فسخ کرده است، یادآور شد: ما قرارداد هیچ بازیکنی را فسخ نکرده‌ایم. این بازیکن به دلیل اتفاقات پیش آمده از ما مرخصی می‌خواست که ما هم با توجه به تعطیلی لیگ با آن موافقت کردیم. قرار است با شروع تمرینات او به ایران برگردد.

سرپرست باشگاه تراکتور در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود مطالبه آنتونی استوکس از باشگاه تراکتور دو میلیون دلار است، گفت: خیر، به طور کامل این موضوع را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 9 =