کد خبر : 11124
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۵۲

توشاک چرا مثلث بریتانیایی خود را به هم زد

توشاک چرا مثلث بریتانیایی خود را به هم زد

تراکتوری ها با توجه به ضعف در مرکز خط دفاعی به دنبال جذب یک بازیکن با کیفیت خارجی برای این پست هستند.با جدایی فورستر حالا تراکتوری ها مس توانند یک خارجی دیگر به لیستشان اضافه کنند      حمید شیرازی فورستر اولین خرید پر سر و صدای تراکتور در فصل پرماجرایش با زنوزی بود. خریدی که

تراکتوری ها با توجه به ضعف در مرکز خط دفاعی به دنبال جذب یک بازیکن با کیفیت خارجی برای این پست هستند.با جدایی فورستر حالا تراکتوری ها مس توانند یک خارجی دیگر به لیستشان اضافه کنند

جان توشاک
    

حمید شیرازی

فورستر اولین خرید پر سر و صدای تراکتور در فصل پرماجرایش با زنوزی بود. خریدی که قرار بود ستاره تیم در خط تهاجمی باشد.اما هری فورستر مهاجم انگلیسی نتوانست در این تیم زیاد بازی کند و نظر جان توشاک راجلب نکرد. از این رو توشاک به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود نیازی به فورستر ندارد و به همین خاطر او از تراکتورسازی به ماشین سازی منتقل شد.

حسن آذرنیا، سرپرست تراکتورسازی در این گفته است: «این بازیکن در سه،‌ چهار هفته‌ای که در تمرینات شرکت کرد نتوانست رضایت توشاک را جلب کند. به همین دلیل و با توجه به اینکه ماشین‌سازی و تراکتورسازی هم جزو یک خانواده هستند، تصمیم گرفتیم تا فورستر راهی ماشین‌سازی شود.»

اما به نظر کار تنها به اینجا ختم نمی شود. تراکتوری ها با توجه به ضعف در مرکز خط دفاعی به دنبال جذب یک بازیکن با کیفیت خارجی برای این پست هستند.
با جدایی فورستر حالا تراکتوری ها مس توانند یک خارجی دیگر به لیستشان اضافه کنند.

مسئله اصلی در جدایی فورستر اما ظاهرا هیچ یک از اینها نیست. تراکتوری ها با جذب شجاعی و دژاگه و احتمالا اضافه شدن حاج صفی با ترافیک سنگین در خط هافبک مواجه خواهند شد و از طرفی نمایش درخشان دانیال اسماعیلی فر و پهلوان موجب شده تا توشاک قید یک ضلع مثلث بریتانیایی خود را بزند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =