کد خبر : 41709
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

وزیر کشور در مراسم تشییع «عابدین خُرّم»

استاندار آذربایجان شرقی دغدغه پیشرفت استان را داشت

استاندار آذربایجان شرقی دغدغه پیشرفت استان را داشت
وزیر کشور گفت: استاندار فقید آذربایجان شرقی استانداری با صلابت و با قدرت و استوار بود که با تدبیر و خلاقیت و نگاه بلند برای پیشرفت استان لحظه ای درنگ نکرد.

به گزارش نگاه، « احمد وحیدی » روز یکشنبه در آئین تشییع «عابدین خُرّم» استاندار آذربایجان شرقی در تبریز عروج شهادت گونه مهاجر الی الله را خدمت مردم و نیروهای مسلح تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: وی بسیار پایدار در ایمان خود بود و از۱۲سالگی وارد میدان مبارزات شد.

وی ادامه داد: عابدین خرم برای دین خدا و دفاع از اسلام مررآزی برای خود قابل نبود و برای این کار تاملی نداشت.

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار فقید آذربایجان شرقی در استانداری نیز بار سنگینی را قبول کرد و از اموال و انفس خود گذشت، افزود: وی جانباز ۵۰ درصدی بود و هیچ گاه عقب ننشست.

وی ادامه داد: خرم در تمام عمر خود در حال مجاهدت بود و در سردشت شیمیایی شد که عامل اصلی رحلتش شد.

وزیر کشور با بیان اینکه به حق آقای خرّم شایسته نام رضوی خود بود، گفت: وی با تسلط وارد فضای کاری می شد و استانداری دلسوزی بود که فقدانش برای همه ما تاسف بار است.

وحیدی با اشاره به اینکه اعابدین خرم در امور امنیتی مقتدر، در امور اقتصادی و اجتماعی کاربلد بود و بسیار ساده زیست بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به ررمندگان عاشورایی می بالد و حضور مردم نشانه ارتباط قوی ببن مردم و دولت است.

احمد وحیدی وزیر محترم کشور امروز همچنین حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در منزل زنده یاد عابدین خرّم استاندار فقید و جهادی آذربایجان شرقی حضور یافت و به خانواده مرحوم تسلیت گفت.

عابدین خُرّم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا روز شنبه ۳۰ دی ماه در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز دار فانی را وداع گفت.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 6 =