کد خبر : 10445
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۷

تهدید کردن مجلس شیوه مناسبی برای پاسخ رئیس‌جمهور به سوال نمایندگان نیست

تهدید کردن مجلس شیوه مناسبی برای پاسخ رئیس‌جمهور به سوال نمایندگان نیست

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس‌جمهور باید ملاحظات قوه مجریه را در پاسخ به سوال نمایندگان خود در نظر گیرد زیرا تهدید یا نگران کردن شیوه مناسبی نیست. به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمدحسین فرهنگی، در خصوص طرح سوال از رئیس‌جمهور، اظهار داشت: مجلس یک تریبون مستقیم است، رئیس‌جمهور هم بنا بر درخواست قانونی

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس‌جمهور باید ملاحظات قوه مجریه را در پاسخ به سوال نمایندگان خود در نظر گیرد زیرا تهدید یا نگران کردن شیوه مناسبی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمدحسین فرهنگی، در خصوص طرح سوال از رئیس‌جمهور، اظهار داشت: مجلس یک تریبون مستقیم است، رئیس‌جمهور هم بنا بر درخواست قانونی نمایندگان پشت این تریبون قرار می‌گیرد و به صورت تک صدایی هم نیست، زیرا سوالاتی توسط تعدادی از نمایندگان پرسیده خواند شد و رئیس‌جمهور در مقام پاسخ برخواهند آمد.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال نمایندگان ملاحظات قوه مجریه را رعایت کند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید ملاحظات اقتصادی، امنیتی و قوه مجریه را در اظهارات خود در نظر گیرد، تهدید یا نگران کردن شیوه مناسبی نیست، وی واقعیت موجود را متناسب با سوال نمایندگان مطرح کنند.

وی افزود: سوالات محورهای روشنی دارد؛ اختلالات ارزی و وضعیت مربوط به برجام، آثار، عوارض و وعده‌های آن در سوال نمایندگان مورد توجه قرار گرفته است، متاسفانه در برجام بانک‌های آمریکایی استثناء شدند که این استثناء زمینه خروج آمریکا از برجام شد، از این رو رئیس‌جمهور باید در این زمینه توضیحاتی ارائه دهند.

تاکید بر عدم برداشت سیاسی از سوالات اقتصادی و اجتماعی نمایندگان ار روحانی

فرهنگی یادآور شد: مشکلات مربوط به رکود، اشتغال و کاهش ارزش پول ملی هم در طرح سوال از رئیس‌جمهور مطرح شده است که رئیس‌جمهور در هر کدام از پنج محور باید شفاف و کامل توضیحات خود را ارائه کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین نباید از این سوالات با محورهای مذکور برداشت سیاسی کرد زیرا نمی‌توان به هیچ نحو این موضوعات اقتصادی و اجتماعی را سیاسی قلمداد کرد مگر آنکه رئیس‌جمهور با پاسخ ندادن، موضوع و مشکلات را سیاسی کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 4 =