کد خبر : 9526
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۳۳

تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند/ ترامپ برای تلخی کام مردم در چهلمین سال پیروزی انقلاب از برجام خارج شد

تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند/ ترامپ برای تلخی کام مردم در چهلمین سال پیروزی انقلاب از برجام خارج شد

مجید خدابخش از گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌شرقی خبر داد و دستیابی به این موفقیت را از برکات انقلاب اسلامی خواند. به گزارش آوای سهند، مجید خدابخش در شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اشکالاتی به تصمیم گیری‌‌های مجلس و دولت وارد است، ابراز داشت: برای مقابله با هجمه‌ها

مجید خدابخش از گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌شرقی خبر داد و دستیابی به این موفقیت را از برکات انقلاب اسلامی خواند.

به گزارش آوای سهند، مجید خدابخش در شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اشکالاتی به تصمیم گیری‌‌های مجلس و دولت وارد است، ابراز داشت: برای مقابله با هجمه‌ها و حمله‌های دشمنان، تبیین و تشریح خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی گامی مؤثر و ضروری است.

وی خاطرنشان ساخت: حوادث و ناآرامی‌های دی ماه سال گذشته نشان داد که منافقین با اطلاعات غلطی که در اختیار سران آمریکا گذاشته بودند می‌خواستند شیرینی چهلمین سالگرد انقلاب را به کام مردم تلخ کنند و در همین راستا ترامپ چند روز قبل از موعد مقرر که گفته بود از توافق نامه برجام خارج شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید داشت: استقلال، عزت و عظمت انقلاب اسلامی از مهمترین موضوعاتی خواهد بود که در چهلمین سال انقلاب اسلامی باید به آنها پرداخته شده و به نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه صداوسیما و همه رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در بستر سازی تشریح عملکرد انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار دارند، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه گاز رسانی به فضل الهی در چهلمین سالگرد انقلاب تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهرمند خواهند شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + یازده =