کد خبر : 29009
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

تلاش برای ایجاد تقابل بین امام جمعه و شهردار تبریز

تلاش برای ایجاد تقابل بین امام جمعه و شهردار تبریز

شهردار تبریز پس از برخی عزل و نصب های جدید با برخی سوالات و انتقادات اعضای شورای شهر و رسانه ها مواجه شده است که طبق قانون بایستی در فضای آرام پاسخگوی این سوالات باشد.


اما هدف برخی اشخاص و طراحان سوال، رسیدن به پاسخ شفاف نیست بلکه سیاسی کاری و بازی با شهر بزرگ تبریز می باشد.
جریان خودسر پس از صدور دستور برخی انتصابات از سوی عباس رنجبر، با روشهایی بسیار قدیمی و نخ نما شروع به اتهام زنی های مختلف نمودند.
شاید خیلیها هنوز بیاد دارند که در اوان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برخی ها با زدن اتهام ضدانقلاب و ضدولایت فقیه براحتی میتوانستند به برخی اهداف خود نائل شوند و ادعا بجای دلیل کارایی داشت.
اما جالب اینجاست که چهار دهه پس از استقرار حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و داشتن نهادهای قدرتمند نظامی و انتظامی و قضایی هنوز برخی ها فکر می کنند می توانند با نادیده گرفتن نهادهای مسئول نظام، هم قانون وضع کنند هم حکم بکنند و هم اجرا بنمایند.
جریان خودسر یک روز تهمت وابستگی به موساد و اسرائیل را مطرح می کند و روز دیگر از رویایی روی شهردار تبریز با امام جمعه محبوب تبریز رونمایی می کند! اما همه اینها در سایه عدم ورود نهادهای نظارتی مانند دادستان صورت می گیرد که افراد براحتی و بدون ارائه مستنداتی، فضای جامعه را ملتهب می کنند.
این جریان قبلا از حجت الاسلام دکتر آل هاشم خواسته بودند که با ما بنشینید و انتصابات را بررسی نمائیم! که ایشان با درایت خویش به این حرفها وقعی ننهادند و حالا این جریان ادعا می کند شهردار نسبت به امام جمعه بی اعتناست که با بیانیه صریح شهردار روبرو شدند و در این میان کماکان سعه صدر امام جمعه استان ستودنی است و معنای این برخورد حکیمانه یعنی حاکمیت قانون در جمهوری اسلامی نه حاکیمت بلواسالاران.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =