کد خبر : 23172
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۷:۴۳

تراکتور جزوی از خانواده‌ام است/ شرایط مهیا باشد برمی‌گردم

تراکتور جزوی از خانواده‌ام است/ شرایط مهیا باشد برمی‌گردم

هافبک سابق تیم فوتبال تراکتور، این تیم و هوادارانش را جزوی از خانواده خود می‌داند. به گزارش نگاه ، شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا اتفاق تلخی برای جامعه جهانی بوده و علاوه بر اینکه بسیاری از مردم را به کام مرگ کشانده است، مشکلات جدی زیادی را در سرتاسر این کره خاکی به بار آورده است.

هافبک سابق تیم فوتبال تراکتور، این تیم و هوادارانش را جزوی از خانواده خود می‌داند.

به گزارش نگاه ، شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا اتفاق تلخی برای جامعه جهانی بوده و علاوه بر اینکه بسیاری از مردم را به کام مرگ کشانده است، مشکلات جدی زیادی را در سرتاسر این کره خاکی به بار آورده است.

بنابر توصیه پزشکان و متخصصان امر، ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی بهترین راه مهار این بیماری خطرناک است و با پیروزی از دستورالعمل‌های ارائه شده می‌توان زنجیره گسترش آن را پاره کرد.

در عرصه ورزش، این شرایط باعث تعطیلی مسابقات شده و فعالین این عرصه را با چالشی عظیم مواجه نموده چراکه فاصله گرفتن ورزشکاران از مسابقات، آن‌ها را از شرایط آمادگی جسمانی دور می‌سازد.

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درخصوص وضعیت بوجود آمده به خبرنگار ما گفت: من هم مثل بقیه ورزشکاران در خانه تمرین می‌کنم و گاها برای دوچرخه‌سواری بیرون می‌روم.

وی ادامه داد: واقعا روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم، امیدوارم هر چه سریعتر این ویروس را شکست دهیم و زندگی به حالت عادی برگردد.

این بازیکن بااخلاق اضافه کرد: از هموطنانم خواهش می‌کنم به هیچ عنوان از خانه‌هایشان خارج نشوند چرا که این ویروس پیر و جوان نمی‌شناسد. ان‌شاءالله با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی همه مردم عزیزمان سلامت بمانند.

مهدی‌پور درباره تیم سابقش تراکتور نیز یادآور شد: من دو سال فوق‌العاده را در تراکتور و شهر تبریز سپری کردم و چیزی جز خوبی از مردمان این دیار ندیدم. پرشورها همیشه به من، دانیال و احسان لطف داشتند و همیشه ما را شرمنده خودشان کردند.

وی در خصوص اینکه اگر پیشنهادی از طرف تراکتور داشته باشد، حاضر است به تیم سابقش برگردد، گفت: همیشه گفته‌ام تراکتور و هوادارانش را جزو خانواده‌ام می‌دانم و هیچ کسی هم دوست ندارد از خانواده‌اش دور باشد. اگر شرایط مهیا باشد مسلما دوست دارم به تراکتور برگردم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 6 =