کد خبر : 40666
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

آمار عجیب تراکتور برابر ذوب‌آهن؛

تیم خمز به حریف بی‌خطر باخت!

تیم خمز به حریف بی‌خطر باخت!
تراکتور در دیدار مقابل ذوب‌آهن آمار عملکرد عجیبی داشت که به هیچ عنوان با نتیجه نهایی بازی همخوانی نداشت.

به گزارش نگاه، تراکتور برای دومین هفته متوالی در حالی نتیجه را به حریفان خود واگذار کرد که از نظر آماری برتری مطلقی داشت و به عبارتی فوتبال روی بد خود را به این تیم نشان داد.

تراکتور در برابر شمس‌آذر علیرغم اینکه ۳۱ شوت به سمت دروازه حریف زده بود و فقط ۷ شوت از جانب میهمانش متحمل شد، زمین مسابقه را به عنوان تیم بازنده ترک کرد.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی رسانه متریکا، در بازی با ذوب‌آهن نیز تراکتور با مالکیت، امیدگل و شوت بیش از دو برابری نسبت به رقیب اصفهانی تن به شکست داد.

 

نکته عجیب اینکه شاگردان پاکو خمز در جدال با گاندوها در شرایطی مغلوب شدند که تیم اصفهانی هیچ شوتی به سمت چارچوب نداشت. در واقع، گلی که تراکتور در این بازی خورد به صورت کاملآ اتفاقی و با چاشنی بدشانسی وارد دروازه این تیم شد.

در صحنه گل، شوت بازیکن ذوب‌آهن در چارچوب نبود اما پس از اینکه به مدافع تراکتور برخورد کرد تغییر مسیر داده و به سمت دروازه رفت و سنگربان سرخ‌پوشان هم که غافلگیر شده بود، نتوانست مانع از عبور توپ از خط دروازه شود.

به نوعی، تراکتور به ذوب‌آهنی باخت که یک حریف بی‌خطر بود. البته این جمله می‌تواند گمراه‌کننده باشد و به بیانی درست‌تر، تیم خمز در روزی شکست خورد که دروازه‌بانش کم‌کارترین بازیکن زمین بود.

این درحالی است که پاکو خمز سرمربی تراکتور پس از این دو بازی اظهارات متفاوتی داشت. سرمربی اسپانیایی معتقد بود تیمش در برابر شمس‌آذر امیدوارکننده و در برابر ذوب‌آهن ناامیدکننده ظاهر شده است.

حتی این سرمربی از عملکرد شاگردانش مقابل ذوب‌آهن به شدت انتقاد کرد که شنیده می‌شود این موضوع سبب ناراحتی بازیکنان شده و تیم محبوب تی‌تی‌ها را در بحران فرو برده است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − شش =