کد خبر : 6263
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

بوفالوی آمریکایی بر روی صحنه تئاتر شهر تبریز

بوفالوی آمریکایی بر روی صحنه تئاتر شهر تبریز

نمایش بوفالوی امریکایی در تئاتر شهر تبریز  اجرا می‌شود. به گزارش نصر، بوفالوی آمریکایی نوشته دیوید ممت به کارگردانی مهدی اسعدی تا ۷ دی ماه در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‌رود.     مهدی اسعدی، کارگردان این نمایش در خصوص بوفالوی آمریکایی می‌گوید:  دان دوبرو صاحب مغازه سمساریست. چندی پیش شخصی وارد مغازه

نمایش بوفالوی امریکایی در تئاتر شهر تبریز  اجرا می‌شود. به گزارش نصر، بوفالوی آمریکایی نوشته دیوید ممت به کارگردانی مهدی اسعدی تا ۷ دی ماه در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‌رود.

 

 

مهدی اسعدی، کارگردان این نمایش در خصوص بوفالوی آمریکایی می‌گوید:  دان دوبرو صاحب مغازه سمساریست.
چندی پیش شخصی وارد مغازه ی او شده و سکه ی بوفالویی از مغازه او پیدا کرده و پول هنگفتی بابت سکه پرداخت کرده است. دان که نمی دانسته سکه چنین ارزشی میتواند داشته باشد ، با احتمال آنکه خریدار سکه یک کلکسیونر است ، نقشه ی دزدی از خانه ی آن مرد را در سر می پروراند و شاگرد مغازه اش یعنی باب همکار او در پیشبرد این نقشه است. تیچ دوست و همکار دان بعد از اطلاع از نقشه دزدی، دان را قانع میکند که باب را کنار بگذارد و با خود او این نقشه را عملی کنند. روحیات انسانی دان باعث میشود که بعد از کنار گذاشتن باب در برزخ انسانیت و موفقیت گرفتار شود.
وی می‌افزاید: نمایش بوفالوی آمریکایی نیز همچون دیگر آثار ممت به روابط پیچیده انسانی می‌پردازد و از میان رفتن اخلاقیات را در دنیای مدرن امروز به نقد می‌کشد.
اسعدی تأکید می‌کند: در هر جامعه ای اتفاقاتی از این دست احتمال وقوع دارند و به همین دلیل مخاطبان این نمایش به گونه ای با موضوع و شخصیت ها همزاد پنداری می‌کنند و این امر می تواند برای تماشاگر چذاب باشد.
گفتنی است، آراز بارسقیان مترجم این نمایش است و در اجرای آن، اکبر زارع به عنوان مشاور کارگردان، سپیده محجل ، مانی طوقدار به عنوان دستیاران کارگردان فرید ادهمی، شاهین کاظمی نژاد و محمدامین داروئیان به عنوان بازیگر، کمال پرناک به عنوان طراح صحنه ، سامان ارمی به عنوان طراح نور، محمدرضا فلاحیان به عنوان طراح لباس، زهرا راد به عنوان منشی صحنه و مهدیه عبادی به عنوان گریمور، مهدی اسعدی را همراهی می‌کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهار =