کد خبر : 22935
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۴۷

برپایی نقاهتگاه ۱۵۰ تخت‌خوابی برای بهبود یافتگان کرونا در تبریز

برپایی نقاهتگاه ۱۵۰ تخت‌خوابی برای بهبود یافتگان کرونا در تبریز

برپایی نقاهتگاه ۱۵۰ تخت‌خوابی برای بهبود یافتگان کرونا در تبریز

مسئول نقاهتگاه شهید شفیع زاده از برپایی نقاهتگاه ۱۵۰ تخت‌خوابی در بیمارستان شهید محلاتی تبریز برای درمان تکمیلی بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از ایسنا، علی محمدیان در گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی بیمارستان شهید محلاتی از اولین لحظات برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک رسانی به مردم، اظهار کرد: نقاحتگاه شهید شفیع‌زاده برای حفاظت از مردم و نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی با تمامی امکانات پزشکی و پرسنل مورد نیاز اعم از پزشک متخصص، پرستار و نیروهای کمکی و خدماتی در تاریخ هجدهم اسفند ماه سال گذشته ایجاد شد.

وی اضافه کرد: نقاهتگاه شهید شفیع‌زاده وابسته به معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی است.

وی در ادامه از اعزام ۵۲ نفر از پزشکان، پرستاران، نیروهای کمکی و خدماتی و اداری و پشیبانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز به بابل خبر داد.

محمدیان، گفت: این گروه از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته برای برپایی بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی و ارایه خدمات در آن در بابل مستقر شده‌اند و این مرکز هم اکنون آماده ارائه خدمات بوده و مسئولیت آن با نیروی زمینی سپاه است.

وی، خاطرنشان کرد: مربیان، پزشکان و پرستاران ما از ۱۲ اسفند ماه سال گذشته آموزش‌های لازم را به تمامی یگان‌ها و نیروهای مسلح سپاه ارایه داده‌اند.

وی افزود: آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم در جهت آشنایی با نحوه مقابله با ویروس کرونا و نحوه رعایت بهداشت عمومی و فردی برای کادر درمان، مراجعان و حتی بیماران بستری‌ در بیمارستان شهید محلاتی نیز ارایه شده است. 

مسئول نقاهتگاه شهید شفیع زاده، یادآور شد: سپاه همیشه به هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه و حوادث طبیعی اعم زلزله و سیل در کشور پیشگام بوده است.

وی افزود: بر اساس فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و به منظور مبارزه با ویروس کرونا، سپاه بار دیگر به عنوان خادم مردم پیشقدم شد.

وی در خاتمه متذکر شد: سپاه با تمام توان چه از نظر نیروی انسانی و چه تجهیزاتی و چه بهداشتی درمانی در خدمت مردم است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + شانزده =